جامع خبر(جامع نیوز) : در راستای ترویج فرهنگ استفاده از بانکداری الکترونیک و به منظور تسهیل در فعالیت های بانکی هموطنان، امکان افتتاح حساب غیرحضوری در بانک سینا فراهم شده است. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک سینا، با تمهیدات اندیشیده شده، کاربران اینترنت بانک سینا در صورت تمایل می توانند […]

جامع خبر(جامع نیوز) : در راستای ترویج فرهنگ استفاده از بانکداری الکترونیک و به منظور تسهیل در فعالیت های بانکی هموطنان، امکان افتتاح حساب غیرحضوری در بانک سینا فراهم شده است.
به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک سینا، با تمهیدات اندیشیده شده، کاربران اینترنت بانک سینا در صورت تمایل می توانند نسبت به افتتاح سپرده کوتاه مدت و بلندمدت اقدام کنند.
همچنین با توجه به قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز در این بانک، تمامی هموطنان نیک اندیش و خیّر برای مشارکت در امر نیک قرض الحسنه و بهره مندی از جوایز قرعه کشی می توانند با استفاده از اینترنت بانک اقدام به افتتاح حساب کنند.
همچنین امکان افتتاح حساب از طریق وبسایت بانک سینا نیز فراهم شده و متقاضیان بدون آنکه کاربر اینترنت بانک باشند، می‌توانند با مراجعه نشانی اینترنتی www.sinabank.ir نسبت به افتتاح حساب جاری/کارت سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت اشخاص حقیقی و سپرده سرمایه گذاری مدت دار اقدام نمایند.