جامع خبر(جامع نیوز): با رای سهامداران در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک ملت، اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره این بانک برای مدت دو سال انتخاب شدند. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در این جلسه که به ریاست علیرضا عسگری مارانی و نظارت میری نماینده […]

جامع خبر(جامع نیوز): با رای سهامداران در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک ملت، اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره این بانک برای مدت دو سال انتخاب شدند.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در این جلسه که به ریاست علیرضا عسگری مارانی و نظارت میری نماینده دولت و خالق نماینده شرکت سرمایه گذاری صباتامین و همچنین دبیری نورمحمدحسینی رییس اداره کل حقوقی بانک ملت و با دستور کار انتخاب اعضای هیات مدیره برگزار شد، پس از رای گیری از سهامداران حاضر در مجمع، پنج عضو اصلی و دو عضو علی البدل هیات مدیره این بانک برای مدت دو سال، مشخص شدند.
بر اساس رای گیری انجام شده از میان داوطلبان عضویت در هیات مدیره بانک ملت که تاییدیه بانک مرکزی را دریافت کرده اند، دکتر هادی اخلاقی فیض آثار، علی رضا لگزایی، محمد بیگدلی، دکتر حمید تاجیک و حسن روستا به عنوان اعضای اصلی و بهمن اسکندری و حسین بهاری به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره، برگزیده شدند.
با این رای گیری، اعضای هیات مدیره فعلی بانک ملت برای مدت دو سال دیگر ابقا شدند و دو عضو نیز به عنوان اعضای علی البدل، به ترکیب فعلی، اضافه شدند.
این گزارش حاکی است، در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک ملت، بیش از ۷۵ درصد سهامداران حضور داشتند.