جامع خبر(جامع نیوز) : سومین جلسه مدیران ستاد و روسای شعب تهران با حضور مدیرعامل بانک گردشگری برگزار شد. به گزارش جامع خبربه نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، در این جلسه «علی اصغر سفری»، مدیرعامل بانک با اشاره به مصوبات جلسه گذشته و تاکید بر پیگیری اجرایی شدن آنها گفت: «بر اساس آخرین تصمیمات […]

جامع خبر(جامع نیوز) : سومین جلسه مدیران ستاد و روسای شعب تهران با حضور مدیرعامل بانک گردشگری برگزار شد.
به گزارش جامع خبربه نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، در این جلسه «علی اصغر سفری»، مدیرعامل بانک با اشاره به مصوبات جلسه گذشته و تاکید بر پیگیری اجرایی شدن آنها گفت: «بر اساس آخرین تصمیمات اخذ شده، سفرهای استانی مدیران ارشد و سفرهای دوره ای و منظم اعضای هیات عامل از شعب سراسر کشور به طور جدی در دستور کار خواهد بود و گزارش های مرتبط با بازدیدها مورد ارزیابی دقیق قرار خواهند گرفت».
وی با اشاره به آماده شدن اولین گزارش ارزیابی عملکرد شعب که نتایج آن در این نشست ارائه شد افزود: «در راستای رفع مشکلات شعب، برنامه های مهمی مانند تسریع و تسهیل امور، بازنگری در آیین نامه ها، گسترش برنامه های آموزشی حسب نیازهای شعب و تشکیل کمیته های تخصصی به ویژه کمیته گردشگری به منظور ارائه خدمات تخصصی به فعالین این صنعت برنامه ریزی شده است و اجرایی خواهد شد».
این گزارش حاکی است در این نشست، علاوه بر ارائه گزارش ارزیابی عملکرد شعب، مباحثی در خصوص تکمیل خدمات جامع بانکی در شعب و همسویی با برنامه های کلان دولت جدید در خصوص رونق بخشی به فعالیت های اقتصادی مطرح و بررسی شدند.
در پایان این نشست از دو تن از روسای شعب برگزیده که در حوزه رعایت ملاحظات بازرسی رتبه بالایی کسب کرده بودند تقدیر شد. لازم به ذکر است روسای شعب شهرستان نیز از طریق ویدیوکنفرانس در جریان محتوای این نشست قرار گرفتند.