جامع خبر(جامع نیوز):رئیس دانشگاه امام باقر(ع) با ارسال لوح تقدیری خطاب به سیاوش زراعتی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، از مساعدت و حمایت این بانک در اجرای پروژه ساخت دانشگاه امام باقر(ع) تشکر کرد. به گزارش جامع خبرازبانک صادرات ایران، رئیس دانشگاه امام باقر(ع)، با ارسال لوح تقدیری خطاب به سیاوش زراعتی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، […]

جامع خبر(جامع نیوز):رئیس دانشگاه امام باقر(ع) با ارسال لوح تقدیری خطاب به سیاوش زراعتی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، از مساعدت و حمایت این بانک در اجرای پروژه ساخت دانشگاه امام باقر(ع) تشکر کرد.
به گزارش جامع خبرازبانک صادرات ایران، رئیس دانشگاه امام باقر(ع)، با ارسال لوح تقدیری خطاب به سیاوش زراعتی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، از تلاش‌ها و حمایت‌های صادقانه مدیرعامل، اعضای هیأت‌مدیره و مدیران بانک صادرات ایران در راستای اجرای پروژه ساخت دانشگاه امام باقر(ع) تشکر و قدردانی کرد.
در بخشی از این لوح سپاس آمده است: «بدینوسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را به واسطه تلاش‌ها، مساعدت‌ها و حمایت‌های صادقانه و مسئولانه جنابعالی و اعضای محترم هیأت‌مدیره و کلیه دست‌اندرکاران بانک صادرات ایران در راستای اجرای پروژه ساخت دانشگاه امام باقر(ع) اعلام می‌دارم. بدون تردید اینگونه اقدامات ارزنده باعث تعالی فضای علمی کشور و در نتیجه اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی خواهد شد. امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) در ادامه خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید و پیروز باشید.»