جامع خبر(جامع نیوز):مجید بنویدی عضو هیات مدیره بیمه “ما” در دیدار خود با مارک بوکر مدیر بازاریابی شرکت scor در فرانسه، ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص طرح های نوین بیمه ای به ارائه راهکارهایی برای تعامل هر چه بیشتر دو شرکت پرداختند. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بیمه “ما”، […]

جامع خبر(جامع نیوز):مجید بنویدی عضو هیات مدیره بیمه “ما” در دیدار خود با مارک بوکر مدیر بازاریابی شرکت scor در فرانسه، ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص طرح های نوین بیمه ای به ارائه راهکارهایی برای تعامل هر چه بیشتر دو شرکت پرداختند.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بیمه “ما”، مدیر بازاریابی شرکت اسکور با عضو هیات مدیره شرکت‌ بیمه “ما” در دفتر ایشان با یکدیگر دیدار و گفت و گو داشتند.

بر اساس این گزارش، در این نشست که با حضور آقایان بنویدی، همتی، کشورسیما و طاهری از بیمه “ما” و آقای سینا نصیری آنالیزور تجاری اسکور به همراه آقای مارک بوکر برگزار شد راهکارهای تعامل دو شرکت در زمینه بیمه های اتکایی، کلوز تحریم بین المللی و چگونگی آموزش بین المللی کارمندان بیمه “ما” به بحث و بررسی گذاشته شد.

گفتنی است شرکت بیمه اتکایی scor از سال ۱۹۷۰ میلادی فعالیت خود را در زمینه بیمه های اتکایی آغاز کرده است و یکی از شرکت های پیشرو در این زمینه می باشد.