جامع خبر(جامع نیوز): ظهر روز دوشنبه مجمع بیمه ایران با حضور دکتر طیب نیا وزیر اموراقتصادی و دادایی، دکتر همتی رییس کل بیمه مرکزی و اعضای هیات مدیره و مجمع بیمه ایران برگزار شد. به گزارش جامع خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر همتی در مجمع […]

جامع خبر(جامع نیوز): ظهر روز دوشنبه مجمع بیمه ایران با حضور دکتر طیب نیا وزیر اموراقتصادی و دادایی، دکتر همتی رییس کل بیمه مرکزی و اعضای هیات مدیره و مجمع بیمه ایران برگزار شد.

به گزارش جامع خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر همتی در مجمع بیمه ایران گفت:بیمه ایران در سال ۹۵ توفیقات خوبی داشته که رشد حق بیمه و پرداخت خسارت های به موقع نمونه از این توفیقات است.
وی افزود: بیمه ایران در حال حاضر ذخایر خوبی برای پرداخت خسارت های احتمالی گرفته است و صورتهای مالی آن امروز به تصویب رسید و وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی از عملکرد مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه ایران قدردانی کردند.
دکتر همتی با اشاره به الگو بودن بیمه ایران برای سایر شرکت های بیمه گفت: زمانی که عملکرد بیمه ایران مثبت باشد میتوان از سایر شرکت ها هم انتظار عملکرد خوب داشت و در سال گذشته بیمه ایران این مهم را به خوبی رعایت کرده است.
وی در ادامه افزود: البته هنوز هم بیمه ایران مشکلاتی نظیر سرمایه،بدهی به وزارت بهداشت و مطالبات معوق دارد که امیدوارم به زودی حل شود.