جامع خبر(جامع نیوز) : طرح های صنعتی فولاد نی ریز ، شوفاژکار قزوین و کیمیاداران کویر از طرح هایی هستند که با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن به اجرا درآمده و در آستانه اجرا قرار دارند. به گزارش جامع خبر به نقل از بانک صنعت و معدن سیمان خاکستری نی ریز با ظرفیت […]

جامع خبر(جامع نیوز) : طرح های صنعتی فولاد نی ریز ، شوفاژکار قزوین و کیمیاداران کویر از طرح هایی هستند که با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن به اجرا درآمده و در آستانه اجرا قرار دارند.

به گزارش جامع خبر به نقل از بانک صنعت و معدن سیمان خاکستری نی ریز با ظرفیت یک میلیون تن سیمان در سال و تسهیلات ۱۳۲ میلیون دلار از طرح های زیربنایی کشور است که به زودی به بهره برداری می رسد.
شرکت شوفا‍ژ کار در استان قزوین تولید کننده سالانه ۵۰ هزار عدد دیگ چدنی تاسیسات و با سرمایه گذاری ارزی ۸ میلیون یورویی بانک صنعت و معدن و ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات ریالی این بانک به اجرا درآمده است.
شرکت کیمیاداران کویر در استان یزد ، با ظرفیت ۶۰ هزار تن در سال کود سوپر فسفات و با تسهیلات ۱۵ میلیون یورویی و ۲۳ میلیارد تومانی نیز از طرح هایی است که در آینده ای نزدیک و با تامین مالی بانک صنعت و معدن افتتاح میشود.