جامع خبر(جامع نیوز):پروژه کنسرت- نمایشی «سی» با حضور بهترین‌های موسیقی و نمایش ایران با همراهی و حمایت شرکت سامسونگ الکترونیکس، هفته آینده در مجموعه تاریخی فرهنگی سعدآباد به روی صحنه خواهد رفت. پروژه «سی» اثری نو از همایون شجریان و سهراب پورناظری است که با محوریت داستان‌های شاهنامه فردوسی، برپا خواهد شد. در این اثر […]

جامع خبر(جامع نیوز):پروژه کنسرت- نمایشی «سی» با حضور بهترین‌های موسیقی و نمایش ایران با همراهی و حمایت شرکت سامسونگ الکترونیکس، هفته آینده در مجموعه تاریخی فرهنگی سعدآباد به روی صحنه خواهد رفت.
پروژه «سی» اثری نو از همایون شجریان و سهراب پورناظری است که با محوریت داستان‌های شاهنامه فردوسی، برپا خواهد شد.
در این اثر اقتباسی دو داستان «زال و رودابه» و «رستم و اسفندیار» بصورت تلفیق نمایش و موسیقی با حضور تعدادی از بهترین بازیگران کشورمان از جمله بهرام رادان، سحر دولتشاهی، مهدی پاکدل و صابر ابر به قلم نغمه ثمینی اجرا خواهد شد. کارگردانی بخش نمایش پروژه «سی» نیز برعهده علی‌اصغر دشتی است.
همراهی شرکت سامسونگ در این پروژه نیز به برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن کمک می کند. این شرکت در راستای بخشی از فعالیت‌های بومی خود اقدام به حمایت‌ از پروژه «سی» کرد تا در یکی از کم سابقه‌ترین آثار هنری کشورمان حضوری اثربخش داشته باشد.
فرهاد هجرت، مدیر ارشد بازاریابی شرکت سامسونگ الکترونیکس در نشست معرفی این پروژه با اشاره به دلایل حضور سامسونگ گفت: «تلاش همیشگی سامسونگ این بوده است که با حضور در کنار هنرمندان و حمایت از پروژه‌هایی مانند پروژه «سی» به تعالی فرهنگ و هنر بومی جامعه ایرانی کمک کرده و بهترین‌ها را برای ایرانیان فراهم کند. از همین رو حضور ما در این پروژه نمادی است از حمایت سامسونگ از بهترین استعدادهای هنری ایران که توانایی‌های خود را اثبات کرده‌اند.»
حمایت از پروژه «سی» بخشی از کمپین «بهترین‌ باشیم» سامسونگ است که با هدف توجه به ارزش‌ها و توانایی‌های فردی طراحی شده است. این کمپین در تلاش است فرصت‌های جدیدی برای گسترش مهارت‌های هنری و اجتماعی ایرانیان برای رسیدن به نقطه اشتراک #بهترین_باشیم خلق کند.
پروژه «سی» از ١۵ مرداد در مجموعه تاریخی فرهنگی سعدآباد به روی صحنه خواهد رفت.