جامع خبر(جامع نیوز):شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: تعرفه مکالمه، پیامک و اینترنت همراه مشترکان همراه اول در کشور عربستان کاهش یافت. به گزارش جامع خبر; همزمان با آغاز اعزام حجاج برای مناسک حج و با هدف ارائه خدمات مناسب به حجاج مشترک همراه اول، از روز یکشنبه ۸ مرداد در عربستان، تعرفه مکالمه ۷۲ […]

جامع خبر(جامع نیوز):شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: تعرفه مکالمه، پیامک و اینترنت همراه مشترکان همراه اول در کشور عربستان کاهش یافت.

به گزارش جامع خبر; همزمان با آغاز اعزام حجاج برای مناسک حج و با هدف ارائه خدمات مناسب به حجاج مشترک همراه اول، از روز یکشنبه ۸ مرداد در عربستان، تعرفه مکالمه ۷۲ درصد و تعرفه پیامک و اینترنت همراه تا ۹۲ درصد کاهش یافت.
مکالمه دریافتی، داخلی و با ایران و همچنین اینترنت همراه و پیامک های ارسالی در این طرح که در ادامه طرح های تخفیفی رومینگ بین الملل همراه اول ارائه شده است، شامل تخفیف شده است.
بر اساس این طرح، تعرفه مکالمه داخلی و با ایران به ازای هر دقیقه از ۲۰ هزار ریال به پنج هزار و ۴۹۰ ریال، مکالمه دریافتی از ۲۰ هزار ریال به ۶ هزار و ۴۹۰ ریال، تعرفه ارسال پیامک از ۲۰ هزار ریال به یکهزار و ۴۹۰ ریال کاهش یافته و دریافت پیامک در کشور عربستان همچون گذشته رایگان است.
تعرفه هر مگابایت اینترنت همراه نیز با ۹۲ درصد تخفیف، از ۲۰ هزار ریال به یکهزار و ۴۹۰ ریال رسیده است.
همراه اول تأکید کرده است: بسته های اینترنتی در هنگام استفاده از سرویس رومینگ بین الملل غیرقابل استفاده بوده و هزینه بر اساس مگابایت محاسبه می شود. کاربران در صورت نداشتن تمایل به استفاده از اینترنت گوشی، باید گزینه «دیتا رومینگ» گوشی خود را غیرفعال کنند.
هم اکنون سرویس رومینگ بین الملل اپراتور اول از طریق ۲۷۰ اپراتور در ۱۱۲کشور قابل استفاده است.
مشترکان همراه اول می توانند برای دریافت اطلاعات تعرفه ای رومینگ بین الملل، به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه و یا نام کشور موردنظر را به شماره ۸۰۷۰ پیامک کنند.
پروازهای زائرانی ایرانی سرزمین وحی از امروز (۹ مرداد) آغاز شد و امسال بیش از ۸۶ هزار و ۵۰۰ ایرانی در مناسک حج حضور می باشد