جامع خبر(جامع نیوز):مدیر امور بازاریابی بانک شهر از تحویل حدود ۲۰۰ دستگاه کارتخوان این بانک به مراکز عرضه دام پایتخت به مناسبت عید سعید قربان و با هدف تسهیل در پرداخت شهروندان خبرداد. به گزارش جامع خبربه نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر؛حسین ابوحمزه با اعلام این خبر و با تشریح خدمات […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیر امور بازاریابی بانک شهر از تحویل حدود ۲۰۰ دستگاه کارتخوان این بانک به مراکز عرضه دام پایتخت به مناسبت عید سعید قربان و با هدف تسهیل در پرداخت شهروندان خبرداد.

به گزارش جامع خبربه نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر؛حسین ابوحمزه با اعلام این خبر و با تشریح خدمات این بانک به شهروندان در روز عید قربان گفت: در ۲۵ نقطه ای که شهرداری تهران برای ارایه عرضه دام در نظر گرفته است، از کارتخوان‌های بانک شهر استفاده می‌شود که به این ترتیب، روند پرداخت‌های شهروندان در این روز با سرعت بیشتری انجام خواهد شد .

وی با بیان این‌که افزایش تعداد کارتخوان‌ها ، رشد تراکنش‌ها به نسبت سال گذشته را به دنبال خواهد داشت، گفت: به منظور تسهیل امور ، مراکز عرضه دام پایتخت به دستگاه Pin pad نیز مجهز شدند.

ابوحمزه افزود: همچنین بیش از ۳۰ نفر از کارشناسان IT و پرسنل شعب مختلف بانک شهر به منظور پشتیبانی و رفع مشکلات احتمالی این دستگاه‌ها در این روز، فعالیت دارند.

وی با اشاره به جانمایی ۲دستگاه خود پرداز سیار درمراکز پر تردد عرضه دام گفت:پیشخوان های شهرنت بانک شهر نیز در مناطق ۲۲ گانه پایتخت برای ارایه خدمات کامل بانکی آماده خدمت رسانی به شهروندان است.