جامع خبر(جامع نیوز):رئیس سرپرستی منطقه ۳ بانک شهر از استقبال گسترده مسافران تابستانی از پیشخوان‌های شهرنت مستقر در این منطقه خبرداد. به گزارش جامع خبر به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر؛حسن خدابنده با اشاره به این‌که در سرپرستی منطقه ۳ این بانک هم اکنون ۲۸ پیشخوان شهرنت به هموطنان خدمت رسانی […]

جامع خبر(جامع نیوز):رئیس سرپرستی منطقه ۳ بانک شهر از استقبال گسترده مسافران تابستانی از پیشخوان‌های شهرنت مستقر در این منطقه خبرداد.

به گزارش جامع خبر به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر؛حسن خدابنده با اشاره به این‌که در سرپرستی منطقه ۳ این بانک هم اکنون ۲۸ پیشخوان شهرنت به هموطنان خدمت رسانی می کند،افزود: امیدواریم در آینده نزدیک این افزایش یابد.

وی با تاکید بر این‌که راه اندازی شهرنت‌ها در شهرهای سراسر کشور و ارائه خدمات نوین توسط آنها عاملی بر پیشتازی بانک شهر در راستای بانکداری الکترونیک است، افزود: ارائه انواع خدمات بانکی از قبیل صدور کارت هدیه،واریز وجه نقد،صدور کارت هدیه از طریق موبایل و محل شهرنت،دریافت ضمانت نامه نقدی،افتتاح حساب،وصول چک و…. موجب استقبال چشمگیر مسافران تابستانی از پیشخوان‌های منطقه به خصوص در شهرهای مسافر پذیر منطقه شده است.

وی افزود: حضور ۲۸ پیشخوان شهرنت در منطقه؛ تا حد قابل توجهی از بار ترافیک مشتری در شعب کاسته که این موضوع موجب ارائه خدمات بهتر و سریعتر به مشتریان در داخل شعب شده است.