جامع خبر(جامع نیوز):قرارداد بزرگترین وام خارجی پسابرجام با خط اعتباری ۸ میلیارد یورویی به منظور تأمین مالی بلندمدت، در شهر سئول به امضای بانک کارآفرین و اگزیم‌بانک کره جنوبی (K-EximBank) رسید. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین؛ این قرارداد به منظور ایجاد بستر مناسب جهت تامین مالی انجام پروژه‌های داخلی […]

جامع خبر(جامع نیوز):قرارداد بزرگترین وام خارجی پسابرجام با خط اعتباری ۸ میلیارد یورویی به منظور تأمین مالی بلندمدت، در شهر سئول به امضای بانک کارآفرین و اگزیم‌بانک کره جنوبی (K-EximBank) رسید.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین؛ این قرارداد به منظور ایجاد بستر مناسب جهت تامین مالی انجام پروژه‌های داخلی در اوایل شهریورماه سال جاری امضا شده و بانک کارآفرین به عنوان یکی از دوازده بانک عامل، آمادگی خود را برای تامین مالی پروژه‌های مربوطه و در قالب قرارداد امضا شده با اگزیم‌بانک (K-EximBank) کره‌جنوبی اعلام داشته است.

بر اساس این گزارش، قرارداد تامین مالی مزبور، به منظور بهره‌مندی پروژه‌های متعدد با مبلغ بیش از ۸ میلیارد یورو (معادل حدود ۱۰ میلیارد دلار) و برای دوره بازپرداخت حداکثر ۱۰ سال به امضا رسیده و بخش‌های دولتی و خصوصی که شرایط استفاده از آن را داشته باشند، می‌توانند از این خط اعتباری در کلیه پروژه‌ها استفاده نمایند.

به دنبال رفع تحریم‌های ناعادلانه علیه جمهوری اسلامی ایران، پیش‌نویس متن موافقتنامه مالی و ضمانتنامه مربوطه از اگزیم‌بانک کره دریافت شد و توسط بانک مرکزی، بانک‌های عامل کشور و سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی مورد بررسی قرار گرفت. پس از برگزاری جلسات و مذاکرات مکرر، این قرارداد به امضای طرفین رسید.

لازم به ذکر است که مشتریان گرامی می‌توانند به منظور اخذ اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه استفاده از این تسهیلات، با مدیریت امور بین‌الملل بانک کارآفرین (شماره تلفن‌های ۸۸۵۵۰۶۴۳ و ۸۵۵۱۳۷۲۱) تماس حاصل نمایند.