جامع خبر(جامع نیوز):مراسم جشن خانوادگی و تقدیر از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز ایرانول و برای اولین بار جشن عبادت فرزندان کارگران ایرانول با حضور مدیر عامل تاپیکو در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد. به گزارش جامع خبراز شرکت نفت ایرانول، مهندس پیوندی در این مراسم ضمن تشکر از مدیر عامل ایرانول در توجه […]

جامع خبر(جامع نیوز):مراسم جشن خانوادگی و تقدیر از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز ایرانول و برای اولین بار جشن عبادت فرزندان کارگران ایرانول با حضور مدیر عامل تاپیکو در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش جامع خبراز شرکت نفت ایرانول، مهندس پیوندی در این مراسم ضمن تشکر از مدیر عامل ایرانول در توجه ویژه به مسایل فرهنگی و پرسنلی گفت: مهندس اسحاقی مدیر ارجمند و موفق ایرانول در ارتباط با مسایل و تعهدات اجتماعی در خانواده ١٨ هزار نفری تاپیکو نقش اول و ارزنده ای دارد.

وی با بیان اینکه طی یک سال گذشته ایرانول پیشرفت چشم گیری داشته ، افزود: حدود ۴٠درصد افزایش تولید ،فروش ، صادرات و ارز آوری را طی سال گذشته در ایرانول شاهد بودیم.

در این مراسم مهندس اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول نیز گزارشی از عملکرد و پروژه های انجام شده در شرکت طی سه سال اخیر ارائه داد و گفت : فروش ریالی ایرانول امسال نسبت به سال گذشته تاکنون ٢٠ درصد افزایش داشته و طی ماههای آینده روغن دریایی و سپس گریس ، روغن صنعتی و موتوری با همکاری مشترک ایرانول و پتروناس به بازار عرضه می شود.

این مراسم که با استقبال گسترده کارکنان ایرانول مواجه شده بود، با برنامه های متنوع و شاد برگزار و در این مراسم برای نخستین بار در شرکت های تولیدی و صنعتی، از حدود ۶٠ فرزند کارگران که به سن تکلیف رسیدند طی مراسم ویژه تحت عنوان جشن عبادت با ادای سوگند فرزندان از آنها، تقدیر شد.