جامع خبر(جامع نیوز):ایرانسل ۱۲ بسته بلندمدت جدید اینترنت همراه ارائه کرد. به گزارش جامع خبراز ایرانسل، ۱۲ بسته بلندمدت جدید، در بازه‌های زمانی سه، ۶ و ۱۲ ماهه ارائه شده‌اند و در حجم‌های ۹ گیگابایتی تا ۱۲۰ گیگابایتی، سریعترین و گسترده‌ترین اینترنت همراه ایران را در اختیار مشترکان ایرانسل قرار می‌دهند. بسته‌های سه ماهه جدید […]

جامع خبر(جامع نیوز):ایرانسل ۱۲ بسته بلندمدت جدید اینترنت همراه ارائه کرد.

به گزارش جامع خبراز ایرانسل، ۱۲ بسته بلندمدت جدید، در بازه‌های زمانی سه، ۶ و ۱۲ ماهه ارائه شده‌اند و در حجم‌های ۹ گیگابایتی تا ۱۲۰ گیگابایتی، سریعترین و گسترده‌ترین اینترنت همراه ایران را در اختیار مشترکان ایرانسل قرار می‌دهند.

بسته‌های سه ماهه جدید شامل بسته‌های ۹، ۱۸، ۲۴، ۳۶، ۴۸ و ۷۲ گیگابایتی هستند. بسته‌های ۶ ماهه در حجم‌های ۱۸، ۳۶ و ۴۸ گیگابایتی و بسته‌های ۱۲ ماهه نیز در حجم‌های ۷۲، ۹۶ و ۱۲۰ گیگابایتی ارائه شده‌اند.

فهرست کامل بسته‌های اینترنت همراه در وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/packages در دسترس قرار گرفته است.

همچنین فعال‌سازی این بسته‌ها با شماره‌گیری کد دستوری *۵۵۵*۵# (ستاره۵۵۵ستاره۵مربع) و یا با استفاده از نرم‌افزار کاربردی «ایرانسل من» نیز امکان‌پذیر است.

امکان دریافت آخرین نسخه اپلیکیشن ایرانسل من از طریق وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/myirancell و نیز فروشگاه‌های اپلیکیشن Google Play Store، کافه بازار و اپ استور فراهم است.

علاوه بر این، پرتال وب ایرانسل من به نشانی my.irancell.ir خرید بسته‌های اینترنتی و مدیریت حساب ایرانسلی را برای مشترکان ایرانسل امکان‌پذیر کرده است.

بسته‌های دوازده‌گانه جدید ایرانسل برای استفاده توسط مشترکان دائمی و اعتباری در دسترس است و تمامی مشترکان اینترنت همراه نسل ۳، ۴ و ۴.۵ ایرانسل می‌توانند این بسته‌ها را روی حساب خود فعال کنند.

ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، تاکنون ۲۴۶۵ شهر، دهستان و جاده را تحت پوشش نسل سوم اینترنت همراه (۳G)، ۱۳۱۴ شهر، دهستان و جاده را تحت پوشش نسل چهارم اینترنت همراه (۴G/LTE) و ۲۵۷ شهر را تحت پوشش اینترنت همراه نسل ۴.۵ قرار داده است.