جامع خبر(جامع نیوز):​مدیر عامل بانک صادرات ایران به مناسبت شصت و پنجمین سالگرد تأسیس این بانک، از شعبه بازار یک به عنوان اولین و قدیمی‌ترین شعبه بانک بازدید و با مشتریان و کارکنان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران؛ سیاوش زراعتی و هیأت همراه با […]

جامع خبر(جامع نیوز):​مدیر عامل بانک صادرات ایران به مناسبت شصت و پنجمین سالگرد تأسیس این بانک، از شعبه بازار یک به عنوان اولین و قدیمی‌ترین شعبه بانک بازدید و با مشتریان و کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران؛ سیاوش زراعتی و هیأت همراه با حضور در شعبه بازار یک ضمن بررسی عملکرد شعبه، با مشتریان به صورت بی‌واسطه به گفتگو پرداخت. مدیر عامل بانک صادرات ایران با بیان اینکه منشور اصلی این بانک مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع است، بر اهتمام برای حل مشکلات بخشهای مختلف تولیدی و اقتصادی با محوریت قرار دادن نیازهای مشتریان، تاکید کرد.

وی با اذعان به اینکه اساس پایداری و موفقیت بانک طی ۶۵ سال گذشته، مرهون تلاش مدیران و کارکنان در زمینه احترام به مشتری و رفع نیازهای آنها بوده، تصریح کرد: تلاش مدیران بانک صادرات همواره بر این بوده که بتوان جایگاه مردمی این بانک را حفظ و ارتقاء دهند.

وی درادامه از مسئولان بانک خواست تا در خصوص اعطای وام قرض الحسنه ازدواج تا پایان شهریور ماه سال جاری هر آنچه درتعهد بانک قرار گرفته را به انجام برسانند.

براساس این گزارش شعبه بازار بانک صادرات ایران با کد یک در سال ١٣٣١ در محدوده بازار بزرگ تهران افتتاح و راه‌اندازی شده و همواره به عنوان نماد این بانک نقش بسزایی در جلب رضایتمندی مشتریان و تحقق اهداف سازمانی داشته است.