جامع خبر(جامع نیوز): بانک صادرات ایران با عرضه بیشترین تعداد کارت برداشت و کارت اعتباری صادره در کل شبکه بانکی کشور، مقام اول را در این زمینه حفظ کرده و به طور متوسط سهم سپهر کارتهای بانک صادرات ١٨ درصد است. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، بر اساس […]

جامع خبر(جامع نیوز): بانک صادرات ایران با عرضه بیشترین تعداد کارت برداشت و کارت اعتباری صادره در کل شبکه بانکی کشور، مقام اول را در این زمینه حفظ کرده و به طور متوسط سهم سپهر کارتهای بانک صادرات ١٨ درصد است.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، بر اساس آمارهای منتشر شده اداره نظامهای پرداخت بانک مرکزی تا پایان فروردین ماه امسال، تعداد کارتهای برداشت صادر شده توسط بانک صادرات به ترتیب ۴۶ میلیون و ٩٧٩ هزار و ۶۶٢ عدد و تعداد کارتهای اعتباری بانک صادرات تا این زمان ٣٧٠ هزار و ۵٧۴ عدد بوده است. بنا بر آمارهای مزبور، سهم کارتهای برداشت بانک صادرات در کل شبکه بانکی ١٧ درصد و سهم کارتهای اعتباری ٣٩ درصد است.
علاوه بر این، تعداد کارتهای خرید و هدیه عرضه شده توسط بانک صادرات نیز تا پایان فروردین ماه سال جاری، ضمن دارا بودن سهم ١٣ درصدی در کل شبکه بانکی با تعداد بیش از ١٩ میلیون کارت، گستره ای وسیع از خدمات بانکداری الکترونیک را برای مشتریان سپهری خود فراهم آورده است.
آمارهای بانک مرکزی در این زمینه تا پایان فروردین ماه در حالی است که بر اساس آمارهای اداره کل انفورماتیک بانک صادرات ایران تا مرداد ماه امسال، مجموع تعداد کارتهای سپهری صادره از جمله کارتهای سپهرصادره و هدیه، بن کارت، برات کارت، کارتهای ویژه اعتباری، کارتهای کیف پول الکترونیکی و کارتهای مجازی بالغ بر ٧٠ میلیون و ٢۶٨ هزار عدد بوده است. همچنین بر اساس آمارهای مرداد ماه این اداره، میانگین روزانه تعداد تراکنشهای سیستم سپهر بانک صادرات از مرز ٢۴ میلیون تراکنش فراتر رفته است.