جامع خبر(جامع نیوز): برندگان جوایز طرح «بسیار سفر باید بُرد» باشگاه مشتریان بانک آینده مشخص شدند. به گزارش جامع خبر ، قرعه­‌کشی جوایز ششمین طرح باشگاه مشتریان بانک آینده، با نام «بسیار سفر باید بُرد»، با حضور بازرسان تعیین شده از طرف بانک آینده و شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، برگزار و برندگان خوش شانس […]

جامع خبر(جامع نیوز): برندگان جوایز طرح «بسیار سفر باید بُرد» باشگاه مشتریان بانک آینده مشخص شدند.

به گزارش جامع خبر ، قرعه­‌کشی جوایز ششمین طرح باشگاه مشتریان بانک آینده، با نام «بسیار سفر باید بُرد»، با حضور بازرسان تعیین شده از طرف بانک آینده و شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، برگزار و برندگان خوش شانس ۳ سفر به کشور برزیل با یک نفر همراه، ۵ سفر به قاره اروپا با کشتی کروز و ۳۶۰ جایزه دیگر این طرح مشخص شدند.

طرح «بسیار سفر باید بُرد»، به منظور گسترش فرهنگ بهره‌­برداری از بانکداری نوین و نیز ایجاد یک تجربه جدید برای هم­وطنان گرامی از سوی بانک آینده و شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا به مرحله اجرا درآمد.

این طرح، از تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه سال­‌جاری، هم­زمان با نیمه ماه شعبان آغاز شده و تا تاریخ ۱۰ شهریور ماه جاری مصادف با عید سعید قربان، ادامه داشت. مشتریان محترم در این زمان فرصت داشتند تا بر اساس نوع سپرده بانکی، تراکنش­‌های بانکداری الکترونیکی و نگهداشت مبلغ سپرده، امتیاز کسب کنند و با کسب حداقل ۵۰۰ امتیاز در قرعه­‌کشی جوایز این طرح شرکت کنند.

ساز و کار امتیازدهی و شرکت در قرعه­‌کشی­‌های باشگاه مشتریان بانک آینده به گونه­‌ای طراحی شده است که مشتریان می­توانند مقدار مشخصی از امتیاز را به منظور شرکت در قرعه­‌کشی هر دوره استفاده کنند و مابقی امتیاز خود را ذخیره کرده و در دوره­‌های آینده تا پایان سال ۱۳۹۶ به منظور افزایش امتیاز و شانس برنده شدن خود، استفاده کنند.

در زمان برگزاری این دوره، سه طرح تشویق کوتاه مدت با عناوین «باشگاه خیراندیشان»، «مشتریان بانک آینده، دوستان خوب محیط‌ زیست» و «هدیه بخر، هدیه ببر» برگزار شده است.

جوایز این دوره از باشگاه مشتریان ۳۶۸ سفر و کمک هزینه سفرهای داخلی و خارجی بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اسامی برندگان به سامانه اینترنتی باشگاه مشتریان بانک آینده به نشانی اینترنتی: www.ba.efarda.ir مراجعه نمایید.