جامع خبر(جامع نیوز):روزهای گرم تابستان هم رو به پایان است. باید کم‌کم منتظر باشیم آفتاب داغ تابستان جای خود را به بادهای خنک پاییزی بدهد. گرمای تابستان امسال با جشنواره‌ها و پیشنهادات داغ خرید لوازم خانگی دو چندان شده بود. سامسونگ قبل از این جشنواره «تابستانه داغ» را با تخفیف‌های میلیونی برای هواداران لوازم خانگی […]

جامع خبر(جامع نیوز):روزهای گرم تابستان هم رو به پایان است. باید کم‌کم منتظر باشیم آفتاب داغ تابستان جای خود را به بادهای خنک پاییزی بدهد. گرمای تابستان امسال با جشنواره‌ها و پیشنهادات داغ خرید لوازم خانگی دو چندان شده بود. سامسونگ قبل از این جشنواره «تابستانه داغ» را با تخفیف‌های میلیونی برای هواداران لوازم خانگی خود برگزار کرده بود. اما اگر فرصت استفاده از مزایای آن جشنواره را نداشتید، نگران نباشید هنوز فرصت باقی است.
حالا حتی می‌توانید خانه خود را با تخفیف‌هایی از یک میلیون تومان تا ۲۶ میلیون تومان (به قید قرعه) کاملا نو کنید. جشنواره خانه نو سامسونگ در دو بخش محصولات منتخب و سبد‌های ویژه خرید برگزار می‌شود. حضور مجموعه‌ای از برترین مدل‌های لوازم خانگی سامسونگ در این جشنواره فرصت مناسبی است تا خانه خود را با هزینه‌ای کمتر و محصولاتی جدیدتر نو کنید.
این جشنواره از نهم شهریور ماه شروع شده و تمامی خریداران محصولات تعیین شده شامل یخچال‌های سایدبای‌ساید، ماشین‌ لباسشویی‌، جاروبرقی، ماکروفر و ماشین ظرفشویی بسته به خرید خود ضمن دریافت هدایای نقدی در قرعه کشی پایانی جشنواره نیز شرکت خواهند ‌کرد.

سبد‌های ویژه
در جشنواره خانه نو سامسونگ سه سبد ویژه برای خریداران در نظر گرفته شده که خریداران با انتخاب هر کدام از سبد‌ها هدیه‌های ۱۰ تا ۳۰ میلیون ریالی دریافت می‌کنند. اولین سبد ویژه شامل تمامی مدل‌های جاروبرقی، ساید‌بای‌ساید مدل G26 و ماشین‌های لباسشویی مدل J1264، J1254 و J1243 است. به خریداران این محصولات هدیه نقدی به ارزش ۱۰ میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.
سبد ویژه شماره دو مجموعه‌‌ای کامل از لوازم خانگی سامسونگ را در خود جای داده است. خریدارانی که در یک خرید مجموعه‌ای از محصولات گنجانده شده در این سبد را با ارزش حداقل ۲۰۰ میلیون ریال خریداری کنند هدیه نقدی به ارزش ۲۰ میلیون ریال دریافت خواهند کرد.
در سبد ویژه شماره سه کسانی که از بین لوازم خانگی منتخب سامسونگ بیش از ۲۰۰ میلیون ریال خرید کنند، هدیه نقدی به ارزش ۳۰ میلیون ریال به آنها اعطا خواهد شد.

تک محصولی‌ها
در بخش دوم جشنواره «خانه نو» برخی از مدل‌های برتر ماشین‌های لباسشویی ادواش و یخچال‌های ساید‌بای‌ساید سامسونگ حضور دارند که از تخفیف‌های ۲ تا ۷ میلیون ریالی برخوردار شده‌اند.
این جشنواره برای مدت زمانی محدود ادامه خواهد داشت. در پایان جشنواره خانه نو قرعه‌کشی بین تمامی شرکت‌کنندگان برگزار شده و ۴ نفر از خریداران خوش‌شانس سامسونگ کل مبلغ خرید خود را بصورت هدیه نقدی دریافت خواهند کرد.
خرید محصولات با ضمانت نامه سام‌سرویس و نصب کالا به دست کارشناسان رسمی این شرکت از جمله شروط شرکت در جشنواره است. پس از نصب محصول و طی شدن مراحل تایید خرید مبلغ هدیه در قالب کارت هدیه بانکی به نشانی خریداران ارسال می‌شود.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط جشنواره می توانند به آدرس Samsung.com/iran و Samservice.com مراجعه نمایند.