جامع خبر(جامع نیوز):دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران از رشد ۱۰۰درصدی اعضای این سازمان و افزایش مشارکت فعالان صنف طی سه سال اخیر خبر داد. به گزارش رجامع خبراز سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، اصغر رضانژاد دبیر سازمان با اعلام خبر فوق گفت: با افزایش اهمیت و کاربرد مجوز سازمان نظام صنفی رایانه […]

جامع خبر(جامع نیوز):دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران از رشد ۱۰۰درصدی اعضای این سازمان و افزایش مشارکت فعالان صنف طی سه سال اخیر خبر داد.

به گزارش رجامع خبراز سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، اصغر رضانژاد دبیر سازمان با اعلام خبر فوق گفت: با افزایش اهمیت و کاربرد مجوز سازمان نظام صنفی رایانه ای و تلاش های دبیرخانه این سازمان در استان تهران، تعداد کل اعضا سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران هم اکنون به ۴هزار و ۴۴۷ عضو حقیقی و حقوقی رسیده که این تعداد نسبت به سال ۹۳ از افزایش دو برابری حکایت دارد.
دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با تاکید بر اینکه سیاست گذاری منسجم و اصلاح فرایند داخلی دبیرخانه سازمان در این دوره اهمیت و کارایی مجوز سازمان را افزایش داده، گفت: خوشبختانه فعالیت های مستمری که سازمان به منظور پیگیری و حل مشکلات مختلف اعضا در زمینه هایی همچون بیمه تامین اجتماعی و مالیات، معرفی نامه شهرداری و وام وجوه اداره شده و …. برای شرکت های رایانه ای انجام داد، موجب شد تا تعداد اعضا از ۲۶۰۴ عضو حقیقی و حقوقی در پایان شهریورماه ۱۳۹۳ با تلاش های مستمر دبیرخانه سازمان به ۴هزار و ۴۴۷ عضو در پایان شهریور۱۳۹۶ برسد که این رشد طی ۱۳سال حیات سازمان بسیار قابل توجه است.
رضانژاد با تاکید بر افزایش چشم گیر تعداد برگه رای اعضای حقوقی و حقیقی سازمان گفت: تعداد برگه های رای شرکت ها در پایان شهریورماه سال ۱۳۹۳، دو هزار و ۱۸۹ برگه رای بود که با توسعه فعالیت های دبیرخانه سازمان این رقم تا پایان۳۱ شهریور ۱۳۹۶ با یک رشد قابل توجه به ۸۶۴۴ برگه رای رسیده است. در حال حاضر تعداد کل آرا اعضای سازمان در سه شاخه فعالیت به ۱۰هزار و ۱۴۶ برگه رای رسیده است.
دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با اشاره به مشارکت صنفی اعضا طی سه سال گذشته گفت: زمانی که سازمان را در مهرماه ۱۳۹۳ تحویل گرفتیم در شرایطی بود که پس از گذشت ۱۱سال از عمرش ۲۶۰۴ عضو حقیقی و حقوقی داشت. با به روزآوری ساختار و تلاش های مستمر دبیرخانه سازمان این تعداد هم اکنون به ۴۵۰۰ عضو تا این لحظه رسیده است .
به گفته رضانژاد فعالانی که ادعا دارند سازمان طی مدت اخیر منفعل بوده و فعالیتی نکرده کافی است به گزارش های مکتوب و مستند سازمان و تغییرات روبه جلوی ساختار آن که همگی در کتاب گزارش عملکرد سازمان درج شده، طی سه سال گذشته استناد کنند.
او در این رابطه ادامه داد: این عضویت و مشارکت داوطلبانه صنفی فعالان فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان تنها به دلیل ارتقا جایگاه مجوز سازمان طی سه سال اخیر بوده است .
رضانژاد با اشاره به وضعیت کنونی مشارکت و عضویت فعالان فاوا در سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران گفت: در حال حاضر این سازمان درشاخه شرکت ها دارای ۲۹۴۵ عضو، ۹۸۷ کارشناس فاوا، ۳۸۴ مشاور فاوا و ۱۳۱ فروشگاه است.
لازم به ذکر است روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران قصد دارد طی گزارش هایی در هفته های آتی دستاوردهای سازمان طی سه سال اخیر را منتشر کند و در این رابطه آماده دریافت نظرات و پیشنهادات صاحب نظران با دیدگاه صنفی است.