جامع خبر(جامع نیوز): دستگاه ITM”” به عنوان جدیدترین دستاورد صنعت بانکداری کشور و تحولی نو در این حوزه، طی مراسمی با حضور مدیرعامل بانک شهر رونمایی شد. به گزارش جامع خبر به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمد پورزرندی در این مراسم با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری […]

جامع خبر(جامع نیوز): دستگاه ITM”” به عنوان جدیدترین دستاورد صنعت بانکداری کشور و تحولی نو در این حوزه، طی مراسمی با حضور مدیرعامل بانک شهر رونمایی شد.

به گزارش جامع خبر به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمد پورزرندی در این مراسم با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در توجه به اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت جوانان نخبه کشور ، گفت: ارائه آخرین دستاورد صنعت بانکداری با نام ITM نمونه‌ای از نوآوری در خدمات از سوی بانک شهر است که با کمک جوانان این مرز و بوم و با هدف عدم اتکا به بازارهای خارجی به مشتریان بانکی خدمات رسانی خواهد کرد.
وی با بیان اینکه این دستاورد قطعا موجب تسهیل در ارائه خدمات بانکی به شهروندان خواهد شد، افزود: این دستگاه که توسط مهندسان خبره داخلی طراحی و به سرانجام رسیده است، دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است.
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به اهمیت ایجاد تحول در حوزه بانکداری الکترونیک اظهار کرد: این بانک در مرحله اول این کار را انجام داده و بانکداری الکترونیک را با روش‌های مختلفی عملیاتی کرده که موجب رضایت شهروندان نیز بوده است.
پورزرندی با اشاره به این‌‌که اشتغال زایی برای جوانان از ثمرات چنین اقداماتی است، تصریح کرد: قطعا سرمایه گذاری در این حوزه برای آیندگان صورت می‌گیرد و بانک شهر شعار “نوآوری در خدمت” را در این راستا محقق کرده است.
وی با اشاره به رونمایی از آخرین دستاورد صنعت بانکداری با نام ITM”” توسط بانک شهر گفت: این دستگاه، امکانات یک شعبه بانکی،مراکز تماس، موبایل بانک و اینترنت بانک را در هم می‌آمیزد تا یک عرصه جدید را به سوی مشتریان بازکند. مدیرعامل بانک شهر با بیان این‌که این دستگاه‌ها به مشتریان کمک خواهد کرد تا درخواست‌های بانکی خود را به صورت غیر حضوری انجام دهند، خاطر نشان کرد: افتتاح حساب و صدور کارت نقدی،انتقال وجه بین سپرده‌ها و انتقال وجه بانکی،اعلام مفقودی و مسدودی کارت،صدور اینترنتی کارت هدیه،پرداخت اقساط تسهیلات بانک شهر، مسدود کردن اینترنت بانک و همراه بانک،انتقال وجه ساتنا،انتقال وجه پایا،صدور گواهی تمکن مالی،صورتحساب فارسی و لاتین،صدور ضمانتنامه بانکی و همچنین خدمات مبتنی بر دولت الکترونیک از جمله خدماتی است که این دستگاه ارائه می دهد.