جامع خبر(جامع نیوز):سازمان منطقه آزاد اروند و همراه اول به منظور همکاری برای ایجاد شهر هوشمند، افزایش کیفیت و سطح خدمات تلفن همراه مطابق استانداردهای جهانی تفاهم ‌نامه همکاری امضا کردند. به گزارش جامع خبر به نقل از شرکت ارتباطات سیار ایران؛ این تفاهمنامه با هدف ایجاد سرویس های ویژه همراه اول برای منطقه آزاد […]

جامع خبر(جامع نیوز):سازمان منطقه آزاد اروند و همراه اول به منظور همکاری برای ایجاد شهر هوشمند، افزایش کیفیت و سطح خدمات تلفن همراه مطابق استانداردهای جهانی تفاهم ‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش جامع خبر به نقل از شرکت ارتباطات سیار ایران؛ این تفاهمنامه با هدف ایجاد سرویس های ویژه همراه اول برای منطقه آزاد اروند، به امضای «اسماعیل زمانی» مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و «وحید صدوقی» مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران رسید.

بر اساس این گزارش، تامین سیم کارت و تبلت ‌های دانش آموزی با هدف هوشمندسازی مدارس، تامین بستر مناسب برای ارایه و ایجاد خدمات شهر هوشمند از جمله حمل و نقل هوشمند شهری و جاده ای، پایش هوشمند مصرف انرژی (آب، گاز، برق)، خانه های هوشمند، تعریف بسته ‌های تخفیف اختصاصی منطقه در حوزه مکالمه و اینترنت، کیف پول خرد و شبکه پرداخت و ارتقای شبکه روستایی و شهری منطقه آزاد اروند به نسل ۴.۵ اینترنت همراه، از جمله موارد توافق این تفاهمنامه است.

همچنین با توجه به معافیت مناطق آزاد تجاری از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده، پس از کسب دستور مراجع قانونی، هزینه مالیات بر ارزش افزوده برای ساکنان منطقه آزاد اروند از قبوض تلفن همراه اول کسر می شود.

علاوه بر این، بسته های سرویس های اختصاصی موبایل حسب نیاز منطقه آزاد اروند، برای شهروندان این منطقه تعریف خواهد شد.

این موارد ثمره امضای تفاهم‌ نامه سازمان منطقه آزاد اروند با شرکت ارتباطات سیار ایران است که عواید دیگری نیز برای ساکنان منطقه آزاد اروند در پی خواهدداشت .

با توجه به ضرورت گسترش فناوری های نوین در سطح جامعه و ارایه خدمات بهینه با درنظر گرفتن ارزش های اسلامی و ایرانی و ضرورت اهمیت استفاده از ابزارها و تکنیک های نوین از جمله تلفن های همراه در ارتقای رضایت مندی عمومی در جامعه و با توجه به وجود زیرساخت های مناسب در شرکت همراه اول، این تفاهمنامه منعقد شده است.