جامع خبر(جامع نیوز):رییس کل بانک مرکزی از اختصاص ۵۰ هزار میلیارد تومان منابع برای ایجاد اشتغال و رونق در تولید خبر داد. به گزارش جامع خبر؛ ولی الله سیف در نشست شورای هماهنگی بانک های خراسان جنوبی با اعلام اینکه ۵۰ هزار میلیارد تومان برای رونق تولید و اشتغال در کشور اختصاص یافت، گفت: براساس […]

جامع خبر(جامع نیوز):رییس کل بانک مرکزی از اختصاص ۵۰ هزار میلیارد تومان منابع برای ایجاد اشتغال و رونق در تولید خبر داد.

به گزارش جامع خبر؛ ولی الله سیف در نشست شورای هماهنگی بانک های خراسان جنوبی با اعلام اینکه ۵۰ هزار میلیارد تومان برای رونق تولید و اشتغال در کشور اختصاص یافت، گفت: براساس برنامه، برای سال ۹۶ مبلغ ۵۰ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شد تا نظام بانکی با هدف خاص رونق واحدهای تولیدی کوچک و متوسط و ایجاد اشتغال پرداخت کند.

رییس کل بانک مرکزی اظهار داشت: از این مبلغ، ۲۰ هزار میلیارد تومان برای سرمایه در گردش بنگاه های کوچک و متوسط، ۱۰ هزار میلیارد تومان برای نوسازی خطوط تولید واحدهای کوچک و متوسط و ۲۰ هزار میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال در کشور در نظر گرفته شد.

سیف خاطر نشان کرد: سال گذشته نظام بانکی وظیفه خود را در زمینه حمایت از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط ادا کرد به گونه ای که ۲۴ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی مبلغ ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش دریافت کردند.

یادآور می شود، رییس کل بانک مرکزی صبح امروز برای حضور در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان خراسان جنوبی به استان سفر کرده است.