جامع خبر(جامع نیوز):شرکت ارتباطات سیارایران اعلام کرد: همراه اول به مناسبت اعیاد قربان و غدیر، به مدت ۹روز اینترنت رایگان داخلی عیدی می دهد. به گزارش جامع خبر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران؛ همه مشترکان دائمی و اعتباری در این طرح، می توانند از عید سعید قربان تا عید سعید […]

جامع خبر(جامع نیوز):شرکت ارتباطات سیارایران اعلام کرد: همراه اول به مناسبت اعیاد قربان و غدیر، به مدت ۹روز اینترنت رایگان داخلی عیدی می دهد.
به گزارش جامع خبر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران؛ همه مشترکان دائمی و اعتباری در این طرح، می توانند از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم سال ۹۶ ، به طور رایگان و بدون پرداخت هزینه از سایت های منتخب داخلی بازدید کنند.

همه ترافیک سایت های منتخب داخلی که از سوی رگولاتوری به عنوان سایت های داخلی منتخب اعلام شده و در حال حاضر با ۵۰درصد تخفیف برای مشترکان محاسبه می شود، به طورکامل رایگان شده و مشترکان در بازه زمانی مذکور هزینه ای بابت استفاده از این سایت ها پرداخت نمی کنند.

طرح همراه اول شامل همه مشترکان دائمی و اعتباری شده و برای همه مشترکان چه افرادی که از بسته های اینترنت استفاده کرده و چه افرادی که از اینترنت با تعرفه آزاد استفاده می کنند قابل استفاده است.

بر این اساس، برای مشترکانی که از بسته نوترینو استفاده می کنند ترافیک محاسبه شده هنگام بازدید از سایت های داخلی صفر و برای مشترکانی که از اینترنت با تعرفه آزاد استفاده می کنند هزینه استفاده از اینترنت صفر در نظر گرفته می شود.

طرح همراه اول از تاریخ ۱۰ شهریور ۹۶ (به مناسبت عید سعید قربان) لغایت ۱۸ شهریور ۹۶ (عید سعید غدیر خم) به صورت خودکار برای همه مشترکان دایمی و اعتباری فعال می شود و پس از اتمام بازه زمانی گفته شده مجدد مشترک با ۵۰درصد تخفیف به صورت روزهای قبل شارژ خواهند شد.

اکنون شرکت ارتباطات سیار ایران با بیش از ۸۹ میلیون سیمکارت واگذار شده در ۱۲۴۵ شهر (۱۰۰درصد شهرها) و ۴۳ هزار روستا (۸۶.۹ درصد روستاها) و بیش از ۷۰ هزار کیلومتر از جاده های کشور، ۹۶.۵ درصد پوشش جمعیتی کشور را زیرپوشش دارد.

ضریب نفوذ اپراتور اول ۸۴.۲ درصد و ارتباط رومینگ بین الملل آن با ۲۷۰ اپراتور در ۱۱۲ کشور جهان برقرار است. همراه اول، علاوه بر اینکه پیشتاز عرضه سیمکارت در کشور بوده است با نوسازی مداوم شبکه خود، به روزترین تجهیزات شبکه تلفن همراه کشور را نیز دارد.

همراه اول مجوز ارتقای پروانه ارایه خدمات تلفن همراه به نسل۳ و بالاتر را در سال ۱۳۹۳ دریافت کرد و اکنون با گذشت کمتر از سه سال، ۱۰۴۲ شهر و ۹۷۰ روستا به شبکه نسل ۳ پیوسته اند و ۷۱۰ شهر زیر پوشش شبکه نسل ۴ و ۴.۵ همراه اول قرار دارند.

اپراتور اول در چهار سال گذشته، در ارزیابی رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) که بر اساس استاندارد «یی.اف.کیو.ام» (EFQM) صورت می گیرد، رتبه اول اپراتورهای تلفن همراه کشور را برای خود حفظ کرده است.