جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به پیشرفت قابل ملاحظه این بانک در اجرای قوانین مبارزه با پولشویی، گفت: تلاش ما این است که مقررات تطبیق و مبارزه با پولشویی در ذهن همه کارکنان بانک نهادینه شود. به گزارش جامع خبراز بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در دیدار با مدرسان […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به پیشرفت قابل ملاحظه این بانک در اجرای قوانین مبارزه با پولشویی، گفت: تلاش ما این است که مقررات تطبیق و مبارزه با پولشویی در ذهن همه کارکنان بانک نهادینه شود.

به گزارش جامع خبراز بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در دیدار با مدرسان دوره «تطبیق و مبارزه با پولشویی» شرکت فیلیپ سیدنی هلند که به منظور برگزاری این دوره در بانک حضور دارند، با اشاره به بزرگی، فراگیری و گستردگی عملیات بانک ملی ایران در سطح کشور و منطقه، افزود: بانک ملی ایران وارد ۹۰ سالگی شده و این می طلبد که در همه زمینه ها پیشرو باشد.

وی با بیان این که هیات مدیره بانک ملی ایران حساسیت ویژه ای بر رعایت قوانین مبارزه با پولشویی دارد، اظهار کرد: به این منظور چندین کارگاه آموزشی برای کارکنان بانک ملی ایران در این زمینه برگزار شده و حتی اعضای هیات مدیره و شخص مدیرعامل نیز از این آموزش ها استفاده می کنند.

حسین زاده با تاکید بر این که فرهنگ مبارزه با پولشویی در تمامی قسمت های بانک ملی ایران باید جاری شود، گفت: بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بانک جهان اسلام امروز با پیشرفت خوبی در این زمینه مواجه است و به تلاش هایش در این رابطه ادامه خواهد داد.

در ادامه، «یوست ملیس» یکی از مدرسان دوره «تطبیق و مبارزه با پولشویی» با اشاره به این که طی دوره حضورش در بانک ملی ایران، کارکنان آن را کاملا آشنا و علاقه مند به موضوع دوره دیده است، گفت: این که مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک، موضوع مبارزه با پولشویی را پیگیری می کنند، نشان از اهمیت آن دارد.

وی از تلاش های بانک ملی ایران در زمینه توسعه بانکداری در عرصه بین الملل نیز تقدیر و اظهار کرد: شرکت فیلیپ سیدنی دوره های متعددی در ایران برگزار کرده، اما حضور در بانک ملی ایران با همراهی کارکنان حرفه ای آن بسیار مطلوب بود که از حرفه ای بودن بانک حکایت دارد.

«یاپ ون دیجک» دیگر مدرس این دوره نیز از تسلط کارکنان بانک ملی ایران بر مسائل بین الملل ابراز خرسندی کرد و گفت: بانک ملی ایران در حوزه مبارزه با پولشویی و تطبیق با استانداردهای بانکی جهان بسیار خوب عمل کرده است.