جامع خبر(جامع نیوز) : مدیر عامل بیمه رازی و هیئت همراه ایشان، از شعب اصفهان و شهرکرد بازدید نمودند و با همکاران این شعب به گفت و گو پرداختند. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بیمه رازی، دکتر امراللهی، مدیر عامل این شرکت به همراه آقایان مهراردستانی، ابراهیمی، بخشی، رنجبر و فتاحی […]

جامع خبر(جامع نیوز) : مدیر عامل بیمه رازی و هیئت همراه ایشان، از شعب اصفهان و شهرکرد بازدید نمودند و با همکاران این شعب به گفت و گو پرداختند.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بیمه رازی، دکتر امراللهی، مدیر عامل این شرکت به همراه آقایان مهراردستانی، ابراهیمی، بخشی، رنجبر و فتاحی طی روزهای سه‌شنبه و چهار‌شنبه ۲۸ و ۲۹ شهریورماه از شعبه‌های شهرکرد و اصفهان بیمه رازی بازدید نمودند و در فضایی دوستانه با همکاران شعبه به گفت و گو پرداختند.
مدیرعامل بیمه رازی در این بازدید ابتدا با مدیران شعب در خصوص ارائه خدمات مطلوب بر مشتری مداری تأکید کرد و ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادات مسئولین شعب، نظرات و پیشنهادات خود را به منظور بهبود عملکرد و افزایش بهره وری شعبه ابراز نمودند.
لازم به ذکر است دکتر امراللهی در پایان پس از شنیدن نظرات و پیشنهادات تک تک همکاران شعبه و نمایندگان تحت سرپرستی شعبه‌های شهرکرد و اصفهان، ضمن تشکر از تلاش آنها، رهنمودهای خود را به منظور بهبود عملکرد همکاران بیان داشتند.