جامع خبر(جامع نیوز) : به منظور سهولت دسترسی و ضرورت به کارگیری تمهیدات لازم در جهت حذف موانع ارتباطی مشتریان با بانک؛ امکان تماس مستقیم با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، به صورت شبانه روزی برقرار شد. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی ، در این راستا مشتریان عزیز بانک […]

جامع خبر(جامع نیوز) : به منظور سهولت دسترسی و ضرورت به کارگیری تمهیدات لازم در جهت حذف موانع ارتباطی مشتریان با بانک؛ امکان تماس مستقیم با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، به صورت شبانه روزی برقرار شد.
به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی ، در این راستا مشتریان عزیز بانک آینده می توانند؛ علاوه بر تماس از طریق کانال های ذیل با شماره‌گیری تلفن ۸۵۹۳۶ و مرکز ارتباط بانک، به صورت شبانه روزی با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک، در تماس بوده و نسبت به ارائه شکایات و یا انعکاس تقاضاهای خود اقدام تا پس از بررسی و رسیدگی، از نتیجه کار خود مطلع شوند.
سامانه پیامکی: ۳۰۰۰۰۰۷۲۴
پست الکترونیکی: complaint@ba۲۴.ir
صندوق پستی: ۱۵۱۳۸۳۵۸۱۱
مرکز ارتباط: ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱
نمابر: ۸۹۳۱۳۰۱۲-۰۲۱
تارگاه بانک آینده: www.ba۲۴.ir «بخش ثبت شکایات»
این اقدامات، در راستای ارزش آفرینی مستمر بانک آیندهبرای مشتریان، تعامل مناسب با آنها و تحقق اصل پاسخ‌گوئی، انجام می‎گیرد.