جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل شرکت ناجی پاس و دبیر اجرایی نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی گفت: در این نمایشگاه از دستاوردها و تجهیزات پلیسی با حضور کشورهای خارجی رونمایی میشود. به گزارش جامع خبر ؛ نشست خبری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی،امنیتی و ایمنی با حضور علیرضا علی […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل شرکت ناجی پاس و دبیر اجرایی نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی گفت: در این نمایشگاه از دستاوردها و تجهیزات پلیسی با حضور کشورهای خارجی رونمایی میشود.

به گزارش جامع خبر ؛ نشست خبری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی،امنیتی و ایمنی با حضور علیرضا علی آبادی مدیر عامل ناجی پاس و دبیر اجرایی این رویداد برگزار و علی ابادی پیرامون نحوه برگزاری این نمایشگاه گفت: شانزدهمین نمایشگاه ایپاس از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه (۲۴ مهرماه) به مدت ۴ روز در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷ با ۵ هدف به روزرسانی، توسعه و ارتقای تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی و استفاده از فناوری‌های روز جهان، گسترش فرهنگ استفاده از تجهیزات امنیتی و ایمنی در جامعه و حمایت از نخبگان برای اجرای طرح‌های برتر، ساماندهی تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها برای حذف واسطه‌ها برپا می‌شود.

مدیرعامل شرکت ناجی پاس و دبیر اجرایی نمایشگاه بیان کرد: در این نمایشگاه ۳۵۰ شرکت خارجی و داخلی حضور خواهند داشت و ۱۵ هزار متر از فضای مصلی غرفه‌بندی شده و علاوه بر ایران، ۲۷ کشور دیگر نیز در این نمایشگاه حضور دارند و محصولات خود را در حوزه تجهیزات امنیتی در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

راه‌یابی ۳۷ اثر درحوزه تجهیزات پلیسی به نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷

علی‌آباد اذعان کرد: ۷۹ اثر توسط تیم داوری بررسی و ۳۷ اثر به مرحله پایانی راه پیدا کردند و این ۳۷ اثر در ۲۷ غرفه نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷ در معرض دید عموم قرار می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت ناجی پاس و دبیر اجرایی نمایشگاه اذعان کرد: در این نمایشگاه مهمات، لباس‌های فرم، تجهیزات مراقبتی آتش‌نشانی و ایمنی و نشریات تخصصی امنیت ایمنی نیز برگزار خواهد شد.

علی‌آبادی بیان کرد: برای نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷ راهنمایی خاصی صورت گرفته تا محصولات به صورت پراکنده در غرفه‌ها عرضه نشوند و مردم راحت‌تر از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی اذعان کرد: همچنین بیش از ده نشست تخصصی و سه نشست آموزشی در طول برگزاری این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

وی گفت: یکی از اقدامات موثر در نمایشگاه ایپاس مجتمع کردن غرفه‌های بین‌الملل در یک غرفه است. همچنین در این نمایشگاه سعی کردیم از تولیدات داخلی استفاده کنیم و در راستای حمایت از تولید ملی تحت عنوان ما می‌توانیم برای اولین بار و به صورت مجزا و با نگاه حمایتی در این نمایشگاه فعالیت خود را آغاز می‌کند.

علی‌آبادی افزود: برای اولین بار نرم‌افزاری برای موبایل طراحی شده تا بازدید کنندگان برای دریافت کارت ورود به نمایشگاه اطلاعات و مشخصات فردی خود را ثبت کنند.

مدیرعامل شرکت ناجی پاس و دبیر اجرایی نمایشگاه بیان کرد: ۴۵۰ نوع کالا نیازمندی ما در بخش امنیتی و ایمنی است که بخشی از آن در این نمایشگاه معرفی خواهد شد و از طریق این نمایشگاه نیازهای اساسی خریداری می‌شود.

وی در پایان عنوان کرد: این نمایشگاه‌ها به این منظور برگزار می‌شود تا ساختمان‌ها و برج‌ها و اماکن دیگر از امنیت بالایی برخوردار شوند و از احتمال آتش‌سوزی در این اماکن جلوگیری به عمل آید.