جامع خبر(جامع نیوز):بانک ایران زمین شعب خود را در سه استان ایلام، کرمانشاه و خوزستان آماده خدمت رسانی مطلوب به زائرین عتبات عالیات در اربعین حسینی کرده است. به گزارش جامع خبراز روابط عمومی بانک ایران زمین، شعب استانهای ایلام، کرمانشاه و خوزستان آماده خدمت رسانی وسیع به زائرین عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی […]

جامع خبر(جامع نیوز):بانک ایران زمین شعب خود را در سه استان ایلام، کرمانشاه و خوزستان آماده خدمت رسانی مطلوب به زائرین عتبات عالیات در اربعین حسینی کرده است.

به گزارش جامع خبراز روابط عمومی بانک ایران زمین، شعب استانهای ایلام، کرمانشاه و خوزستان آماده خدمت رسانی وسیع به زائرین عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی شده اند.
به همین منظور تمهیدات لازم جهت راه‌اندازی باجه های ویژه پول گذاری مرتب در دستگاه‌های خودپردازی و افزایش سقف برداشت از خودپردازهای استانهای نامبرده شده تا سقف ۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال در این ایام انجام خواهد شد.
لازم به ذکر است کلیه خدمات بانکی از جمله افتتاح حساب، صدور کارت المثنی، رمز کارت، اینترنت بانک، همراه بانک و … در اسرع وقت توسط شعب و باجه‌های بانک ایران زمین در استانهای فوق به زائرین ارائه خواهد شد.