معاون هماهنگی امور مناطق شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهری: اتحادیه در زمینه برخورد با نمایشگاه داران مماشات می کند و از انجا که خود اعضای اتحادیه در این زمینه ذی نفع هستند، انتظار نمی رود که اقدام موثری در این خصوص صورت گیرد. به گزارش جامع خبرازجهان نیوز،یکی از انتقادات مردم نسبت به دفاتر […]

معاون هماهنگی امور مناطق شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهری: اتحادیه در زمینه برخورد با نمایشگاه داران مماشات می کند و از انجا که خود اعضای اتحادیه در این زمینه ذی نفع هستند، انتظار نمی رود که اقدام موثری در این خصوص صورت گیرد.

به گزارش جامع خبرازجهان نیوز،یکی از انتقادات مردم نسبت به دفاتر فروش خودرو و نمایشگاه داران اتومبیل مزاحمت ها و سد معابری است که نمایشگاه داران با پارک ماشین در معابر پیاده و کنار خیابان ایجاد می کنند. علی رغم اینکه از سوی شهرداری اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته ولی چند وقتی است که دیگر شاهد برخورد با نمایشگاه داران متخلف نیستیم.
در همین رایطه بهنام یزدانی، معاون هماهنگی امور مناطق و محیط زیست شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهری گفت: در خصوص اصلاح رفتار نمایشگاه داران اقدامات زیادی از جمله باغچه کاری، گلکاری و انتقال ماشین های مزاحم به پارکینگ صورت گرفته است. ولی هنوز شاهد آن هستیم که برخی از نمایشگاه داران تخلف می کنند. به طور مثال در غالب نمایشگاه داران در خیابان شهید بهشتی ماشین خود را کنار خیابان یا در داخل پیاده رو پارک می کنند که این امر مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است.
وی در گفتگو با خبرنگار پردیس خودرو با ابراز تاسف نسبت به این موضوع که تمامی دستگاه های متولی این امر همکاری لازم را نمی کنند، گفت: در حال حاضر طرح برخورد با نمایشگاه داران متخلف متوقف شده است و پلیس راهور هم دیگر ماشین نمایشگاه داران متخلف را به پارکینگ انتقال نمی دهد.
یزدانی در خصوص اقدامات اتحادیه نمایشگاه داران در این خصوص گفت: متاسفانه اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل متولی اصلی این امر است که بایستی با اعضای خود برخورد کند.
وی گفت: اتحادیه در زمینه برخورد با نمایشگاه داران مماشات می کند و از انجا که خود اعضای اتحادیه در این زمینه ذی نفع هستند، انتظار نمی رود که اقدام موثری در این خصوص صورت گیرد.
یزدانی تصریح کرد: اتحادیه نمایشگله داران صرفا پول میگرد و مجوز صادر می کند در صورتی که این اتحادیه بایستی مشکلات مربوط به صنف خود را حل و فصل نماید. با چنین رویه علی القاعده اتحادیه طرفدار نمایشگاه داران است و نمی توان انتظار اصلاح رویه را داشت.
وی با بیان اینکه ما همچنان اقدامات و برنامه های خود را پیگیری می کنیم، گفت: برای اینکه این مشکل را بتوان حل و فصل کرد نیاز به همکاری تمامی دستگاه ها از جمله اتحادیه نمایشگاه داران و پلیس راهور هستیم.