جامع خبر (جامع نیوز) : رییس کل بیمه مرکزی با کاهش ۵۰ درصدی حق بیمه وسایل نقلیه عمومی شهری در جلسه کمیسیون اجتماعی دولت موافقت کرد. به گزارش جامع خبر به نقل از ریسک نیوز،محمود امرالهی- مدیر عامل بیمه رازی صبح روز شنبه ۱۳ ابان ۱۳۹۶ در جریان سخنرانی در همایش “بازاریابی و فروش بیمه […]

جامع خبر (جامع نیوز) : رییس کل بیمه مرکزی با کاهش ۵۰ درصدی حق بیمه وسایل نقلیه عمومی شهری در جلسه کمیسیون اجتماعی دولت موافقت کرد.

به گزارش جامع خبر به نقل از ریسک نیوز،محمود امرالهی- مدیر عامل بیمه رازی صبح روز شنبه ۱۳ ابان ۱۳۹۶ در جریان سخنرانی در همایش “بازاریابی و فروش بیمه های زندگی” که با حضور برایان تریسی استاد برجسته بازاریابی بین المللی برپا شده است، اعلام کرد: از محصول جدید بیمه رازی با عنوان “بیمه زندگی آینده ساز ” رونمایی می شود.

وی توضیح داد: شرکت بیمه رازی محصول جدید خود را که با خرد جمعی و کار گروهی تهیه کرده است به بازار مالی و نسل جوان عرضه خواهد کرد تا آینده کشور خود را بسازند. این محصول توسط بیمه مرکزی تایید شده و همزمان با سالروز ۱۳آبان ماه از آن رونمایی می شود.
مدیر عامل بیمه رازی افزود: صنعت بیمه بایستی در زمینه بیمه های زندگی احساس نیاز واقعی را در مردم ایجاد کند که امر نیز جزوء اهداف شرکت بیمه رازی است .
امرالهی هدف از برگزاری همایش مذکور را اطلاع رسانی استراتژیک شرکت، شروع آموزش حرفه ای برای شبکه فروش و کسب راهنمایی از استاد برجسته “برایان تریسی” برای این که در صنعت بیمه در جهان بتوان حرفی برای گفتن داشته باشیم، عنوان کرد.
وی افزود: در حال حاضر ضریب نفوذ بیمه در کشور ۲.۱است و این بدان معنا است که حداکثر ۲۰درصد جان و مال مردم جامعه بیمه شده است در حالی که ظرفیت گسترش بیمه اشخاص و زندگی در کشور وجود دارد و باید به آن پرداخته شود و محصولات را به همه عرضه کرد.
مدیر عامل بیمه رازی افزود: سال گذشته ۳۷۰۰میلیارد تومان در کشور بیمه زندگی فروخته شده است و اگر هر ایرانی یک بیمه نامه زندگی داشته باشد می توانند از ۲۰هزار تومان تا ۶۸۸هزار تومان اقساط پرداخت کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: صنعت بیمه می تواند در زمینه ایجاد اشتغال کار کند.
امرالهی افزود: در حال حاضر سرمایه گذاری در بانک ها و مبادلات خارجی صورت می گیرد در حالی که پتانسیل عظیمی در جیب مردم نهفته است و صنعت بیمه هنوز نتوانسته اشتیاق برای خرید بیمه را در بین مردم ایجاد کند در حالی که انجام این کار در راستای سیاست های اقتصادی مقام معظم رهبری است.
مدیر عامل بیمه رازی گفت: استراتژی شرکت بیمه رازی با توجه به تغییر مدیریتی ایجاد توازن در پرتفوی و افزایش سهم بیمه زندگی به ۳۵درصداست .
وی راهبرد دیگر هیات مدیره را توجه به سهامداران و خرده فروشی با ابزارهای نوین عنوان کرد و گفت: در این راستا کمیته بیمه زندگی فعال شده و قریب ۲هزار نفر ساعت کار کارشناسی روی محصول جدید انجام گرفته است .
امرالهی ادامه داد: از جمله برنامه های در دست اجرای شرکت بیمه رازی اعطای میز کار به نمایندگان فروش بیمه زندگی، برنامه ریزی برای جلب نمایندگان، تبلیغ گسترده برای فروش بیمه های زندگی، تدوین طرح های انگیزشی با تسهیلات متنوع، تاکید به پرداخت سود مشارکت، استفاده از وب سایت های تخصصی، بازنگری در دستور صدور خسارت و طراحی محصول های جدید است.
وی با تاکید بر این نکته که با آغاز به کار در بیمه رازی تاکید بر آموزش را سر لوحه کار خود قرار دادم چرا که معتقدم بدون آموزش به اهداف کوتاه مدت، میان مدت، بلند مدت و اهداف عالی نخواهیم رسید، تصریح کرد: ما از مدل های موفق الگو برداری خواهیم کرد. به گزارش اخبار پولی مالی، وی در پایان گفت: صنعت بیمه در ارزیابی ریسک در کشور مشکل دارد و باید به آن توجه جدی شود.