جامع خبر (جامع نیوز): بانک ملی ایران در هفت ماه ابتدای سال جاری ۱۵۱ هزار و ۲۷۳ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده است. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، حدود ۱۵ هزار و ۸۰۳ میلیارد ریال […]

جامع خبر (جامع نیوز): بانک ملی ایران در هفت ماه ابتدای سال جاری ۱۵۱ هزار و ۲۷۳ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده است.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، حدود ۱۵ هزار و ۸۰۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرده است.

بر این اساس به طور میانگین روزانه پرداخت ۷۰۰ فقره تسهیلات ازدواج از سوی بانک ملی ایران عملیاتی شده است.

اخیرا هم بانک مرکزی به سبب پرداخت بیشترین سهم از میزان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در طول اجرای طرح ضربتی از بانک ملی ایران تقدیر کرد.

این بانک ۷۱ هزار و ۸۰۶ فقره از مجموع ۵۲۰ هزار تسهیلات قرض الحسنه ازدواج طی دوره اجرای طرح ضربتی را پرداخت کرده است.

طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از ابتدای مردادماه امسال تا ۱۵ مهرماه اجرایی و طی آن ۷ هزار و ۸۳۲ میلیارد و ۹۶۵ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از سوی واحدهای بانک ملی ایران در سراسر کشور پرداخت شد.

این در حالی است که کل تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداختی توسط بانک ملی ایران در سال گذشته بیش از ۱۸ هزار و ۸۷۶ میلیارد ریال در ۲۱۶ هزار و ۸۴۱ فقره بود و این بانک تنها در هفت ماه ابتدای امسال با توجه به اجرای طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و سهم بالای آن در طرح مذکور، حدود ۱۵ هزار و ۸۰۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ۱۵۱ هزار و ۲۷۳ نفر پرداخت کرد.

در حال حاضر تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوجین مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال است.