جامع خبر(جامع نیوز) : بیمه آسیا در چهارمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و نهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشورحضوری فعال دارد. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا ، مدیران و کارشناسان بیمه آسیا در غرفه اختصاصی این شرکت(۴۰) و در طول برگزاری چهارمین […]

جامع خبر(جامع نیوز) : بیمه آسیا در چهارمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و نهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشورحضوری فعال دارد.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا ، مدیران و کارشناسان بیمه آسیا در غرفه اختصاصی این شرکت(۴۰) و در طول برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و نهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشورکه از ۸ تا۱۱ آبان سال جاری در مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برگزار می شود،آماده ارایه خدمات و مشاوره بیمه ای هستند.
بنابر این گزارش، حضور فعالانه و تاثیرگذار بیمه آسیا به عنوان بزرگترین بیمه خصوصی کشور و حائز رتبه اول برای سه سال متوالی در گروه موسسات بیمه ای یکصد شرکت برتر کشور در نمایشگاه با دارا بودن ۱۰۰ شعبه و بیش از ۳۰۰۰نمایندگی در سراسر کشور ، فرصت مغتنمی برای گسترش صنعت بیمه و بهر مندی فعالان اقتصادی ازمزایای صنعت بیمه است.