جامع خبر (جامع نبوز) : سردار اشتری در حاشیه ی بازدید از مرز شلمچه در موکب بانک قوامین حضور یافته و از نزدیک فعالیت موکب را ملاحظه و با کارکنان موکب گفتگو کرد . به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک قوامین فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی که به اتفاق هیئت […]

جامع خبر (جامع نبوز) : سردار اشتری در حاشیه ی بازدید از مرز شلمچه در موکب بانک قوامین حضور یافته و از نزدیک فعالیت موکب را ملاحظه و با کارکنان موکب گفتگو کرد .

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک قوامین فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی که به اتفاق هیئت همراه در بازدید از مرز شلمچه به سر می برد در بازدید از موکب های مستقر در مرز شلمچه ، دقایقی را در موکب بانک قوامین حاضر شد و ضمن آشنایی با خدمات ارائه شده در موکب با کارکنان موکب به گفتگو پرداخت .
این گزارش حاکی است در بازدید فرمانده محترم ناجا که فرمانده انتظامی استان خوزستان و جمعی از مقامات ارشد ناجا نیز او را همراهی می کردند سردار اشتری در خصوص خدمات ارائه شده در موکب ، مدت زمان برپائی موکب ، خدمات پولی و مالی ارائه شده به زائران و دیگر موارد سوال کردند که مسئولین موکب توضیح کاملی از اقدامات صورت گرفته را به محضر ایشان اعلام کردند .
لازم به ذکر است بانک قوامین جهت خدمت رسانی به زائران آقا اباعبدا… الحسین (ع) با تشکیل ستاد اربعین نسبت به برپائی موکب های خدمت رسانی در مرزهای خروجی کشور به سمت عراق اقدام و با استقرار دستگاه خودپرداز ضمن ارائه خدمات پولی و بانکی از عاشقان حسینی پذیرائی می نماید . فعالیت این موکب ها از ده روز قبل از اربعین آغاز و تا چند روز بعد از اربعین نیز ادامه خواهد داشت .