جامع خبر (جامع نیوز): در مراسمی که به مناسبت پایان موفقیت آمیز اجرای طرح ضربتی اعطای وام ازدواج که در بانک مرکزی برگزار شد ، از بانک پارسیان به عنوان تنها بانک خصوصی در این طرح و صندوق قرض الحسنه پارسیان به صورت مجزا ، تقدیر به عمل آمد . ولی اله سیف در آیین […]

جامع خبر (جامع نیوز): در مراسمی که به مناسبت پایان موفقیت آمیز اجرای طرح ضربتی اعطای وام ازدواج که در بانک مرکزی برگزار شد ، از بانک پارسیان به عنوان تنها بانک خصوصی در این طرح و صندوق قرض الحسنه پارسیان به صورت مجزا ، تقدیر به عمل آمد .

ولی اله سیف در آیین تقدیر از دست اندرکاران طرح با قدردانی از همکاری و همیاری یازده بانک و تنها صندوق قرض الحسنه متعلق به بانک پارسیان و همچنین بخش اعتبارات و رسانه ای این بانک ها در به ثمر نشستن این طرح ، گفت: سنت حسنه جاریه قرض الحسنه در نظام بانکی کشور از برکات قانون بانکداری بدون رباست و نمونه عینی آن را می توان در اعطای وام ازدواج مشاهده کرد.
در این مراسم از بانک پارسیان به عنوان تنها بانک خصوصی حاضر در این طرح و صندوق قرض الحسنه پارسیان که بر اساس عملکرد مثبت خود در این طرح مشارکت داشت ، به صورت جداگانه تقدیر به عمل آمده و لوح یادبود اجرای موفقیت آمیز طرح توسط رئیس کل بانک مرکزی به کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان و یوسف بشرخواه مدیرعامل صندوق قرض الحسنه اهدا شد.
مراسم تقدیر از مجریان و دست اندکاران اجرای طرح ضربتی وام ازدواج با حضور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، شهیندخت مولاوردی دستیار رئیس جمهوری ایران در امور حقوق شهروندی، پزشکیان نایب رئیس مجلس به همراه تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دکتر سیف رئیس کل بانک مرکزی به همراه اعضای هیئت عامل و مدیران عامل و مدیران بانک های مشارکت کننده در طرح ضربتی وام ازدواج در بانک مرکزی برگزار شد.
گفتنی است بانک مرکزی به منظور کاهش صف دریافت کنندگان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج با همکاری شبکه بانکی، طرح ضربتی اعطای وام ازدواج را از ابتدای مردادماه سال جاری کلید زد و با اجرای این طرح و اعطای بیش از ۵۲۰ هزار فقره وام، تعداد افراد در صف به حداقل ممکن کاهش یافته است.