جامع خبر (جامع نیوز) : بانک ملت به معرفی شدگان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی و خوداشتغالی اعطا می کند. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملت، این بانک با عنایت به مفاد ماده(۱۸) دستورالعمل اجرایی قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی و به […]

جامع خبر (جامع نیوز) : بانک ملت به معرفی شدگان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی و خوداشتغالی اعطا می کند.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملت، این بانک با عنایت به مفاد ماده(۱۸) دستورالعمل اجرایی قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی و به استناد نامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و مصوبه هیات مدیره، شرایط و ضوابط اجرایی اعطای تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی و خود اشتغالی را جهت معرفی شدگان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از محل سهمیه سال۹۶ ابلاغ کرد.
بر اساس این گزارش، اعطای تسهیلات قرض الحسنه در دو نوع مشاغل خانگی و خود اشتغالی با اخذ مدارک و مستندات معتبر، اعطا خواهد شد که سقف فردی تسهیلات مشاغل خانگی ۱۰۰ میلیون ریال با بازپرداخت ۳۶ ماهه و سقف فردی تسهیلات خوداشتغالی ۲۰۰ میلیون ریال با بازپرداخت ۶۰ ماهه خواهد بود.