جامع خبر(جامع نیوز):معاون درمان سازمان تامین اجتماعی بر ضرورت تعامل و همکاری بیشتر این سازمان با مجامع ،نهادهاوتشکل ها ازجمله استانداری، نمایندگان مجلس، امام جمعه، اصحاب رسانه ،کارگران وکارفرمایان تاکید کرد وگفت: تعامل با مجامع وتشکل ها منجر به شناخت بیشتر مردم از خدمات و رفع مشکلات سازمان تامین اجتماعی می شود به گزارش جامع […]

جامع خبر(جامع نیوز):معاون درمان سازمان تامین اجتماعی بر ضرورت تعامل و همکاری بیشتر این سازمان با مجامع ،نهادهاوتشکل ها ازجمله استانداری، نمایندگان مجلس، امام جمعه، اصحاب رسانه ،کارگران وکارفرمایان تاکید کرد وگفت: تعامل با مجامع وتشکل ها منجر به شناخت بیشتر مردم از خدمات و رفع مشکلات سازمان تامین اجتماعی می شود

به گزارش جامع خبرازاداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ،دکترمهدی درخشان معاون درمان سازمان تامین اجتماعی د راولین جلسه شورای هماهنگی تامین اجتماعی خراسان شمالی استفاده از پتانسیل جمعی مجموعه اداره کل ، مدیریت درمان وبانک رفاه و… را فلسفه اصلی تشکیل این جلسه عنوان کرد.
وی با بیان این که تعامل با مجامع بیرونی منجر به شناخت بیشتر مردم از خدمات و رفع مشکلات سازمان تامین اجتماعی می شود،افزود: به همین منظور در شورای معاونین سازمان تصمیم گرفته شد شورای هماهنگی در استان ها تشکیل شود تا تمام اعضا همکاری فراتری در ارتباط با مجامع بیرونی از جمله استانداری، امام جمعه،نمایندگان مجلس، اصحاب رسانه، کارفرمایان و…داشته باشند.
دکتر درخشان بیان کرد: همچنین تعامل و ارتباط بیش از پیش سه مجموعه بیمه ای تامین اجتماعی، مدیریت درمان و بانک رفاه باعث ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان و تسهیل در رفع مشکلات و چالش ها موجود سازمان می شود.
وی با تاکید براین که سازمان تامین اجتماعی درتمامی بخش ها یک سازمان واحد است، یادآورشد، تمام تلاش و وظیفه سازمان خدمت به بیمه شدگان است

وی همچنین بر ترویج و نهادینه کردن فرهنگ همکاری وتعامل بیشتر مجموعه سازمان تامین اجتماعی بایکدیگر تاکید کردوافزود:.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از متاسفانه با وجود تمام تلاش های انجام شده طی سال ها هنوز شناخت ازخدمات سازمان در بین آحاد مردم مطلوب نیست.

وی افزود: هنوزهم مردم سازمان تامین اجتماعی را یک سازمان پولدار می شناسند اما آن طرف قضیه را نمی بیند چراکه سازمان به همان نسبتی که درآمد دارد به همان نسبت هزینه هم دارد.
دکتر درخشان تامین منابع ماهیانه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان را یکی از افتخارات سازمان تامین اجتماعی دانست و بر پرداخت به موقع مستمری بازنشستگان سازمان تاکید کرد وگفت: اگرصندوق تامین اجتماعی در پرداخت مستمری به بازنشستگان با مشکل مواجه شود جامعه با یک ابر چالش گرفتار خواهد شد
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان این که سازمان به سمت هیات مدیره ای شدن بیمارستان های تامین اجتماعی حرکت می کند، افزود:در بیمارستان های هیات مدیره ا ی تمام نیروها باید از طریق شرکتی جذب شوند .
. مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی نیز دراین جلسه جمعیت تحت پوشش بیمه شدگان استان را ١١٠ هزار نفر اعلام کرد و گفت: درحال حاضر بیش از ١٢ هزار بازنشسته مستمری بگیر در استان از خدمات تامین اجتماعی بهره مند هستند.
محمد علی عباس زاده با بیان این که سازمان تامین اجتماعی از حساسیت های خاصی در مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور برخوردار است اظهارداشت: باتوجه به جایگاه استان خراسان شمالی درکشور به دلیل وجود قومیت ها وگویش ها و مذاهب مختلف نیازمند همدلی وهمکار بیشتر دستگاه ها بایکدیگر است.
وی بر اهمیت همبستگی واتحاد بیش از پیش مجموعه سازمان تامین اجتماعی در حوزه بیمه ای ، درمان و حتی بانک رفاه تاکید کرد وگفت: اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی هیچ گاه حوزه درمان و بانک رفاه را جدا از خود ندانسته و همواره در زمینه های مختلف همکاری لازم را داشته است.
عباس زاده به اجرای طرح الکترونیکی خدمات تامین اجتماعی دراستان اشاره کرد واظهارکرد: حوزه بیمه ای و مدیریت درمان اداره کل در راستای تسهیل در ارائه خدمات ، رفاه و آسایش بیشتر بیمه شدگان تاکنون دراین طرح بسیار موفق عمل کرده اند.
مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی مطالبات این اداره کل ازکارفرمایان استان را ٨۵ میلیارد تومان اعلام کرد وگفت: از این میزان ٢٠ میلیارد تومان مربوط به شهرداری بجنورد است
وی گفت شهرداری بجنورد بابت پرداخت بخشی از بدهی خود به اداره کل تامین اجتماعی استان پیشنهادارائه زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع به صورت تهاترداده است.
. مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی نیز باتاکید براین که باید در تحقق اهداف عالی سازمان همواره کوشا باشیم، نقطه عطف استان خراسان شمالی را درهماهنگی،همدلی و همیاری حوزه درمان با امور بیمه ای عنوان کرد
دکتر داوود احمدیان به ارتقای بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد از ١٠٢ به ١۶٠ تخت اشاره کرد و از اجرای عملیات پروژه هتلینگ و احداث درمانگاه تخصصی بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد خبرداد و گفت: هم اکنون عملیات اجرایی هتلینگ بیمارستان از پیشرفت فیزیکی بالایی در برخی بخش ها برخوردار است
گفتنی است معاون درمان سازمان تامین اجتماعی به همراه مدیرکل، مدیریت درمان خراسان شمالی و سرپرست بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد از بخش های مختلف عملیات اجرایی پروژه هتلینگ بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد بازدید کردند.