جامع خبر(جامع نیوز):در راستای مشتری مداری فروش محصولات و سرویس های مخابراتی با عنوان طرح مهرگان تا عید نوروز در مخابرات منطقه تهران ادامه دارد. به گزارش جامع خبرازروابط عمومی مخابرات منطقه تهران، سید غلامرضا عرب هاشمی مدیر مخابرات منطقه تهران گفت: طرح مهرگان به منظور رضایتمندی حداکثری مشتریان با حضور در محل مشتری و […]

جامع خبر(جامع نیوز):در راستای مشتری مداری فروش محصولات و سرویس های مخابراتی با عنوان طرح مهرگان تا عید نوروز در مخابرات منطقه تهران ادامه دارد.

به گزارش جامع خبرازروابط عمومی مخابرات منطقه تهران، سید غلامرضا عرب هاشمی مدیر مخابرات منطقه تهران گفت: طرح مهرگان به منظور رضایتمندی حداکثری مشتریان با حضور در محل مشتری و با شعار ثبت نام، دایری و تحویل سرویس در یک روز، از عید غدیر در استان تهران اجرایی شده است.

وی ضمن اعلام این مطلب که طرح مهرگان شامل فروش سرویس هایی چون اینترنت پرسرعت (ADSL)، VDSL، تانوما (FTTH) و تلفن بر بستر IP (SIP PHONE) است و افزود: از عید غدیر تا کنون با احتساب ۵۵۰ کانتر فروش محصولات در مناطق ، محله ها و مجتمع های مسکونی و تجاری در سطح استان تهران بیش از ۴ هزار دایری انجام شده است.

مدیر مخابرات منطقه تهران ضمن اعلام این مطلب که این طرح تا عید نوروز در مخابرات منطقه تهران ادامه دارد خاطر نشان کرد: در راستای جلب رضایت مشتریان، محصولات مخابراتی در مناطق و محله های بیشتری در سطح استان در یک روز ثبت نام و دایر می گردد.