جامع خبر (جامع نیوز) : با آغاز سومین مرحله جشنواره دوجین بانک سرمایه، مراسم قرعه کشی مرحله دوم این جشنواره به زودی برگزار و ۷۲ برنده خوش شانس این مرحله معرفی می گردند. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه ، با آغاز مرحله سوم جشنواره دوجین بانک سرمایه از تاریخ […]

جامع خبر (جامع نیوز) : با آغاز سومین مرحله جشنواره دوجین بانک سرمایه، مراسم قرعه کشی مرحله دوم این جشنواره به زودی برگزار و ۷۲ برنده خوش شانس این مرحله معرفی می گردند.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه ، با آغاز مرحله سوم جشنواره دوجین بانک سرمایه از تاریخ ۱۳ آبان ماه، به زودی قرعه کشی مرحله نخست این جشنواره برگزار و اسامی ۷۲ برنده خوش شانس این مرحله از جشنواره از طریق وب سایت بانک سرمایه اعلام می گردد.
شایان ذکر است جشنواره دوجین بانک سرمایه در ماه های منتهی به دوازدهمین سالگرد تاسیس این بانک با ۷۲ برنده خوش شانس در هر ماه برگزار گردیده است و دومین مرحله قرعه کشی این جشنواره در روزهای آتی برگزار می گردد.
هم‌وطنان گرامی می توانند آخرین اخبار این جشنواره را از طریق وبسایت بانک سرمایه به نشانی www.sbank.ir، کانال تلگرام بانک سرمایه به نشانی https://telegram.me/sarmayebank و یا صفحه اینستاگرام بانک سرمایه به نشانی www.instagram.com/banksarmaye دریافت نمایند.