جامع خبر (جامع نیوز): مدیر عامل بانک دی در بازدید از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها به گفتگو و تبادل نظر با اصحاب رسانه پرداخت. به گزارش جامع خبربه نقل از روابط عمومی بانک دی ، محمد رضا قربانی- مدیرعامل- به همراه رضا سهم دینی- رئیس هیات مدیره بانک دی- از غرفه […]

جامع خبر (جامع نیوز): مدیر عامل بانک دی در بازدید از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها به گفتگو و تبادل نظر با اصحاب رسانه پرداخت.

به گزارش جامع خبربه نقل از روابط عمومی بانک دی ، محمد رضا قربانی- مدیرعامل- به همراه رضا سهم دینی- رئیس هیات مدیره بانک دی- از غرفه روزنامه ایران، خبرگزاری ایرنا، شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا) و سایر خبرگزاری‌ها، مطبوعات و پایگاه‌های خبری بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات کشور بازدید کرد و ضمن تشریح عملکرد بانک دی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

قربانی نمایشگاه مطبوعات را فرصت مغتنمی برای حضور همزمان مردم، مسئولان و رسانه ها در کنار یکدیگر به منظور پیگیری بسیاری از مسائل و مشکلات کشور دانست و تاکید کرد: خبرنگاران چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای مردم و کمک حال و بازوی مسئولان محسوب می‌شوند و در عرصه‌های مختلف به ویژه در انعکاس صحیح، صریح و به موقع اخبار باید کوشا باشند چرا که اصحاب قلم و رسانه نقش بسزایی در رشد فرهنگی و آگاهی جامعه دارند .

وی افزود: در دوران کنونی بیش از هر زمانی نیازمند رسانه هایی هستیم که از موضع و منظر روشنگری و حقیقت گویی به فعالیت بپردازند و انتظار داریم رسانه ها در راستای انجام رسالت خطیر خود، نقش هدایتگری و روشنگری جامعه را بر عهده بگیرند.

مدیر عامل بانک دی در ادامه سخنانش با اشاره به این¬که بانک دی از اردی‌بهشت ماه سال ۱۳۸۹ در قالب یک بانک خصوصی و با راهبرد حضور مؤثر و کارآمد در حوزه‌های خدمات بانکداری در چارچوب مقررات حاکم بر نظام بانکی از سوی بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار فعالیت‌های خود را آغاز نموده گفت: علاوه بر فعالیت‌های داخلی در حوزه برون‌مرزی نیز در ارتباط با افتتاح اعتبارات اسنادی، ضمانتنامه‌ها و ارائه انواع خدمات ارزی در خدمت مشتریان و بنگاه‌های اقتصادی هستیم و در حال حاضر نزد اکثر کشورهای خارجی حساب داریم و روابط کارگزاری بانک دی با بانک‌های آنها برقرار است و به شدت پیگیر توسعه روابط کارگزاری می باشیم.

وی در ادامه به تشریح جهت‌گیری‌های کلان و استراتژی‌های بانک دی پرداخت و عنوان کرد: بانک دی در تلاش است با کسب برترین استانداردهای بانکی مرتبط با مدل کسب و کار برای مشتریان و بازار هدف ارزش آفرینی کند.

مدیرعامل بانک دی در پایان تصریح کرد: رویکرد بانک دی مدیریت اقتصادی و بهینه منابع و مصارف است، به‌گونه‌ای که با مدیریت صحیح در جذب و تخصیص منابع ، مطلوب‌ترین وضعیت برای سپرده‌گذاران، تسهیلات‌گیرندگان، سهامداران و ذی‌نفعان را رقم بزند و از این طریق بتواند در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رشد و شکوفایی اقتصاد ملی نقش آفرین باشد.