جامع خبر(جامع نیوز) : رئیس سرپرستی منطقه یک بانک شهر از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان از نهم آذر در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبر داد. به گزارش جامع خبر به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محمدرضا صبوری با اعلام این خبر اظهار کرد: این نمایشگاه که با حمایت بانک […]

جامع خبر(جامع نیوز) : رئیس سرپرستی منطقه یک بانک شهر از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان از نهم آذر در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبر داد.

به گزارش جامع خبر به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محمدرضا صبوری با اعلام این خبر اظهار کرد: این نمایشگاه که با حمایت بانک شهر برگزار می‌شود تا روز ۱۵ آذرماه ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه به جهت رفاه حال غرفه‌داران و بازدید کنندگان این نمایشگاه، بانک شهر اقدام به ارائه خدمات بانکی متفاوتی کرده است، تصریح کرد: در این راستا بانک شهر با استقرار ۲ دستگاه شهرنت، ۳ دستگاه ATM سالنی، ۱ دستگاه خودروی سیار ATM و ۱۲ باجه فعال حضور پر رنگ در نوزدهمین نمایشگاه کتاب مشهد خواهد داشت.
صبوری در ادامه افزود: بانک شهر حامی نمایشگاه‌های کتاب در سراسر کشور است و در این راستا در سال جاری تاکنون در منطقه یک کشور، دو نمایشگاه کتاب در خراسان جنوبی و خراسان شمالی برگزار کرده است و سومین نمایشگاه نیز در مشهد برگزار می‌شود.
براین اساس، ساعت بازدید نوزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان از ۱۰ الی ۲۱ اعلام شده است.