جامع خبر(جامع نیوز):​مدیر کل بنیاد شهید استان قزوین از بانک صادرات ایران به دلیل پرداخت ٢٠٠ فقره تسهیلات حمایتی اقشار ویژه با اهدای لوح تقدیر تشکر کرد. به گزارش جامع خبرازروابط عمومی بانک صادرات ایران، حقایق پور مدیر کل بنیاد شهید استان قزوین طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی، مدیران شعب […]

جامع خبر(جامع نیوز):​مدیر کل بنیاد شهید استان قزوین از بانک صادرات ایران به دلیل پرداخت ٢٠٠ فقره تسهیلات حمایتی اقشار ویژه با اهدای لوح تقدیر تشکر کرد.
به گزارش جامع خبرازروابط عمومی بانک صادرات ایران، حقایق پور مدیر کل بنیاد شهید استان قزوین طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی، مدیران شعب بانک ها، مسئولین و نمایندگان مجلس با اهدای لوح تقدیر از کامران غلامی، مدیریت شعب بانک صادرات در این استان، به جهت پرداخت ٢٠٠ فقره تسهیلات اقشار ویژه (خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران) تجلیل و از حمایت ها و خدمات ارزنده بانک صادرات ایران قدردانی کرد.
بنا بر این گزارش، شعب بانک صادرات استان قزوین طی ٨ ماه سال جاری با عمل به ١٠٠ درصد تعهدات خود در پرداخت تسهیلات اقشار ویژه، بالاترین سهم را به خود اختصاص داده و با فاصله آماری قابل توجه در مقایسه با سایر بانک های استان نسبت به جذب و پرداخت تسهیلات مذکور به معرفی شدگان این بنیاد اقدام نموده است.
علاوه بر این، بانک صادرات ایران در راستای تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و اشتغالزایی، طی ۶ ماهه اول سال ٩۶ در استان قزوین، با اعطای ۴۴٢ فقره تسهیلات به ارزش بیش از ١٩۴۵ میلیارد ریال، برای ۴٨٢٧ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرد. حمایت از بنگاه های تولیدی و اشتغالزایی، با اعطای سرمایه های ثابت و در گردش و همچنین اعطای تسهیلات به معرفی شدگان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی، از سیاست های این بانک در استان قزوین بوده که در قالب برنامه های اقتصاد مقاومتی، ١٧١ فقره تسهیلات به بنگاه های تولیدی بالغ بر ١٩٠۵ میلیارد ریال و ٢٧١ فقره تسهیلات به معرفی شدگان سازمان های حمایتی به میزان بیش از ۴٠ میلیارد ریال پرداخت شده است.
گفتنی است، طی مدت یاد شده در این استان ١۵٢٧ فقره وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه بالغ بر ١۵٨ میلیارد ریال به متقاضیان اعطا شد.