جامع خبر(جامع نیوز): دلفراز از جذب پرتفوی بالغ بر ۱۷۰۰ میلیارد ریالی در شش ماهه نخست سال جاری توسط این شرکت خبر داد و گفت: امروز آمارهای ۶ ماهه اول سال ۹۶ نشان می‌دهد که رشد ۴۰ درصدی حق‌بیمه سرمد درسال ۹۵ به ۱۳۵ درصد در پایان شهریور ۹۶ افزایش یافته است. به گزارش جامع […]

جامع خبر(جامع نیوز): دلفراز از جذب پرتفوی بالغ بر ۱۷۰۰ میلیارد ریالی در شش ماهه نخست سال جاری توسط این شرکت خبر داد و گفت: امروز آمارهای ۶ ماهه اول سال ۹۶ نشان می‌دهد که رشد ۴۰ درصدی حق‌بیمه سرمد درسال ۹۵ به ۱۳۵ درصد در پایان شهریور ۹۶ افزایش یافته است.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، به مناسبت آغاز ولایت امام زمان حضرت مهدی موعود (عج)، شعبه گرگان بیمه سرمد، روز چهارشنبه ۸/۹/۹۶ طی مراسمی با حضور دکتر اسماعیل دلفراز، محمدرضا موحد، معاون فنی، رسول ساجدی، معاون فروش و توسعه بازار، مدیریت شعب بانک صادرات استان گلستان و جمعی از مقامات و مسئولین این استان در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی افتتاح شد.
دکتر اسماعیل دلفراز مدیر عامل این شرکت در این مراسم هدف از تاسیس شعبه در استان گلستان را تسریع در ارائه خدمات بیمه‌ای و پاسخگویی شایسته به نیازهای بیمه‌گذاران ارجمند استان گلستان، توسعه فرهنگ بیمه و بهره برداری از پتانسیل های موجود در منطقه عنوان کرد و افزود: توسعه شبکه فروش و تاسیس شعب بیمه سرمد در تمامی استان های کشور یکی از اهداف مهم این شرکت در بخش شبکه فروش می باشد.
رشد ۱۳۵ درصدی در جذب پرتفوی
وی در این مراسم از جذب پرتفوی بالغ بر ۱۷۰۰ میلیارد ریالی در شش ماهه نخست سال جاری توسط این شرکت خبر داد و گفت: امروز آمارهای ۶ ماهه اول سال ۹۶ نشان می‌دهد که رشد ۴۰ درصدی حق‌بیمه سرمد درسال ۹۵ به ۱۳۵ درصد در پایان شهریور ۹۶ افزایش یافته است.
وی با اشاره به رشد قابل ملاحظه در بخش جذب حق‌بیمه عمر مانده بدهکار، بیان داشت: در حالیکه در کل سال گذشته پرتفوی جذب‌شده در این رشته ۳۷ میلیارد ریال بوده است، این مبلغ در بازه زمانی مورد بررسی به ۲۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته است؛ بر این اساس تولید این پرتفوی در ۶ ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹۰۰ درصد رشد داشته است.
صدور بیش از ۴۰ هزار فقره بیمه‌نامه طرح نسیم
مدیر عامل بیمه سرمد با بیان اینکه طرح های جدید در بیمه سرمد از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشند، از موفقیت «طرح نسیم» خبر داد و افزود: بیش از ۴۰ هزار فقره بیمه‌نامه طرح نسیم در شش ماهه نخست سال جاری صادر شده است.
لزوم اعمال مدیریت صحیح ریسک در شرکت های بیمه
دکتر دلفراز با بیان اینکه سرمایه انسانی شرکت، قلب تپنده یک سازمان به شمار می روند، سلامت شغلی کارکنان در سازمان را مورد تاکید قرار داد و گفت: بهره‌گیری از خِرد جمعی، مشارکت گروهی کارکنان و به کارگیری خلاقیت های صورت گرفته توسط آنان همواره در شرکت مورد توجه قرار می گیرد.
وی با اشاره به اینکه در فضای رقابتی امروز، تسریع در پاسخگویی به مشتریان و کاهش زمان انتظار برای آنان، معیار مهمی تلقی می شود، گفت: خوشبختانه بیمه سرمد بر اساس آمارهای بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از طریق سامانه سنهاب، در شش ماهه نخست سال جاری موفق به کاهش زمان پاسخگویی به شکایات مشتریان به کمتر از یک روز شده است؛ این در حالی است که متوسط زمان پاسخگویی در صنعت بیمه، ۱۴ روز بوده است.
مدیر عامل بیمه سرمد در بخش دیگری از سخنان خود، رقابت ناسالم میان شرکت های بیمه را یکی از آفت های امروز صنعت بیمه کشور عنوان کرد و افزود: با ایجاد رقابت سالم میان بیمه گران و اعمال مدیریت صحیح ریسک به جای نرخ شکنی های بی رویه از سوی برخی از آنها، خواهیم توانست نسبت به جلب هر چه بیشتر اعتماد بیمه گذاران به صنعت بیمه، اقدامات مثبتی را صورت دهیم.
ایجاد شعب بیمه سرمد در تمامی استان های کشور
آقای کریم، مدیر امور شعب بانک صادرات استان گلستان نیز در این مراسم با ایراد سخنرانی، ضمن قدردانی از مدیر عامل، معاونین و مدیران بیمه سرمد، افتتاح شعبه بیمه سرمد در استان گلستان را اقدامی شایسته و پسندیده جهت سهولت ارائه خدمات بیمه ای به هموطنان این منطقه و به ویژه مشتریان بانک صادرات ایران در این استان عنوان کرد.
معاونت فروش و توسعه بازار بیمه سرمد نیز در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت. رسول ساجدی توسعه شبکه فروش و ایجاد شعبه در تمامی استان های کشور را به منظور سهولت دسترسی مشتریان و در نتیجه تسریح در انجام امور بیمه ای آنان مورد تاکید قرار داد و گفت: با تاسیس شعبه در گرگان ضمن ارائه خدمات شایسته به هموطنان عزیز استان گلستان، از پتانسیل های موجود در منطقه بهره برداری خواهیم نمود.
در پایان این مراسم، حکم انتصاب ریاست شعبه استان گلستان توسط مدیر عامل به کامبیز قنبری تقدیم شد.