جامع خبر(جامع نیوز):شاتل‌موبایل به عنوان اولین اپراتور تلفن همراه کشور، قابلیت خرید تلفنی سیم‌کارت و مودم با امکان پرداخت از طریق کدهای دستوری تلفن همراه را امکان پذیر کرد. به گزارش جامع خبراز روابط عمومی شاتل‌موبایل، متقاضیان در سراسر کشور می‌توانند برای خرید سیم‌کارت و مودم‌های ثابت و همراه شاتل موبایل پس از ارتباط با […]

جامع خبر(جامع نیوز):شاتل‌موبایل به عنوان اولین اپراتور تلفن همراه کشور، قابلیت خرید تلفنی سیم‌کارت و مودم با امکان پرداخت از طریق کدهای دستوری تلفن همراه را امکان پذیر کرد.

به گزارش جامع خبراز روابط عمومی شاتل‌موبایل، متقاضیان در سراسر کشور می‌توانند برای خرید سیم‌کارت و مودم‌های ثابت و همراه شاتل موبایل پس از ارتباط با مرکز تماس شبانه‌روزی این اپراتور به شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ و ثبت تلفنی سفارش خود، نسبت به پرداخت مبلغ سفارش از طریق کد دستوری *۷۸۹#اقدام کنند.

گفتنی است علاوه بر قابلیت خرید تلفنی، خرید سیم‌کارت‌ها و مودم های همراه و ثابت شاتل‌موبایل‌ با قابلیت ۳G، ۴G و ۴.۵G و پیش شماره منحصر به فرد ۰۹۹۸ با کد یک، با قابلیت انتخاب شماره و پوشش در بیش از ۶۰۰ شهر کشور، از طریق وب سایت شاتل‌موبایل به نشانی www.shatelmobile.ir به صورت آنلاین امکان‌پذیر است.