جامع خبر(جامع نیوز):رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در همایش سراسری مدیران بانک سینا با اشاره به فعالیت هایی متعددی که از سوی بنیاد در بخش های اقتصادی صورت می گیرد، گفت: در بخش محرومیت زدایی که یکی از فعالیت های مهم بنیاد است، دو فعالیت توسعه منطقه قلعه گنج کرمان و تسهیلاتی که از سوی […]

جامع خبر(جامع نیوز):رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در همایش سراسری مدیران بانک سینا با اشاره به فعالیت هایی متعددی که از سوی بنیاد در بخش های اقتصادی صورت می گیرد، گفت: در بخش محرومیت زدایی که یکی از فعالیت های مهم بنیاد است، دو فعالیت توسعه منطقه قلعه گنج کرمان و تسهیلاتی که از سوی بانک سینا بابت توسعه طرح های اشتغالزا در مناطق روستایی اعطا می شود، از همه مهمتر است.

وی ضمن تشکر از همکاران بانک سینا گفت: هدف بنیاد مستضعفان در توسعه مناطق روستایی که بانک سینا نقش مهمی در بررسی، تامین اعتبار و نظارت بر طرح های اشتغالزای این مناطق دارد، تکیه بر مردم و کار با مردم برای مردم مستعد منطقه است که تاکنون فرصت ظهور و بروز پیدا نکرده اند.

وی تصریح کرد: اقتصاد ما جز اینکه به مردم تکیه کند، راهی ندارد و اساس اقتصاد مقاومتی نیز همین موضوع و استفاده از امکانات موجود کشور است.

آقای مهندس سعیدی کیا با بیان اینکه اقدامات بنیاد در مناطق محروم با میل و رغبت و عشق و علاقه انجام می شود، خاطرنشان کرد: با این اقدامات، کارآفرینان در استانها رشد می کنند. ما معتقدیم اقتصاد کشور باید به سمت کشف این استعدادها به ویژه در مناطق روستایی سوق پیدا کند و زمینه رشد آنها را فراهم نماید.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به ایجاد منطقه نمونه اقتصاد مقاومتی در قلعه گنج افزود: در این منطقه هر کاری که صورت می گیرد برای مردم است. اساس کادر مدیریتی که برای طرح های اشتغالزایی این منطقه در نظر گرفته می شود، به نوعی است که خود مردم صاحب و مالک آن می شوند.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین کارها را خداوند متعال به همکاران بانک سینا عطا کرده، بنابراین از این فرصت برای ارائه خدمت صادقانه به مردمی که مستعد هستند و باید حمایت شوند، استفاده کنید. ورود به این کار و اعطای تسهیلات کار آسانی نیست اما خوشبختانه با پیگیری های خود به نتایج مطلوبی دست یافتید که این از صفات نیروهای جهادی است.