جامع خبر(جامع نیوز) : در راستای تسهیل در ارائه خدمات ویژه به نابینایان، سیستم ارایه خدمات بانکی نابینایان برای نخستین بار در سرپرستی منطقه ۵ بانک شهر( البرز) راه اندازی شد. به گزارش جامع خبربه نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر،شهرام عالی پور با بیان این مطلب گفت:این سیستم به منظور تسهیل […]

جامع خبر(جامع نیوز) : در راستای تسهیل در ارائه خدمات ویژه به نابینایان، سیستم ارایه خدمات بانکی نابینایان برای نخستین بار در سرپرستی منطقه ۵ بانک شهر( البرز) راه اندازی شد.

به گزارش جامع خبربه نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر،شهرام عالی پور با بیان این مطلب گفت:این سیستم به منظور تسهیل در ارائه خدمات به نابینایان در شعبه فردیس کرج راه اندازی شده است.
رئیس سرپرستی منطقه ۵ البرز بانک شهر در ادامه افزود: با توجه به جایگاه اجتماعی این بانک و محور فعالیت‌های آن در ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان، سرویس دهی به افراد نابینا در شعبه فردیس کرج آغاز شد.
عالی پور با اشاره به ویژگی های این دستگاه خاطر نشان کرد: این دستگاه به شکل کیبورد است و نابینایان می‌توانند با استفاده از این دستگاه، همه خدمات بانکی از جمله افتتاح حساب، واریز و برداشت وجه، خدمات کارت و غیره را دریافت کنند.
بانک شهر در حال حاضر در شعب مقدس اردبیلی، ولی عصر ، ونک ، پارک بهمن،اقدسیه،رشید تهرانپارس، فرخی یزدی و فلکه اول صادقیه تهران نیز خدمات ویژه نابینایان را ارائه می‌دهد.