جامع خبر(جامع نیوز):میانگین زمان انتظار مشتری جهت مکالمه با کارشناسان واحد ارتباط با مشتریان کوثر یک دقیقه است. به گزارش جامع خبرازروابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ حسین کرمی معاون اعتبارات و بازاریابی با تشریح اهداف و فرآیندهای مرکز ارتباط با مشتریان گفت: از ابتدای سال جاری این مرکز با رویکرد جدیدی شروع به فعالیت نموده […]

جامع خبر(جامع نیوز):میانگین زمان انتظار مشتری جهت مکالمه با کارشناسان واحد ارتباط با مشتریان کوثر یک دقیقه است.
به گزارش جامع خبرازروابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ حسین کرمی معاون اعتبارات و بازاریابی با تشریح اهداف و فرآیندهای مرکز ارتباط با مشتریان گفت: از ابتدای سال جاری این مرکز با رویکرد جدیدی شروع به فعالیت نموده است و خدمات ارائه شده شامل پاسخ گویی، راهنمایی و خدمت رسانی به مشتریان گرامی درخصوص خدمات بانکی، پی گیری رفع مغایرت های مالی، دریافت تمامی انتقادها، پیشنهادها و درخواست ها جهت انعکاس آن به واحدهای ذیربط است.
معاون اعتبارات و بازاریابی موسسه اعتباری کوثر افزود:کارشناسان سامانه پاسخگوی کوثر در تلاش هستند در راستای تکریم مشتریان با رویکرد اطلاع رســانی و دسترسی ســریع تماس گیرندگان به اطلاعات بانکی رضایت آن ها را جلب و همچنین نیازها و درخواست های منعکس شده را پایش نمایند.
کرمی با اشاره به گزارش عملکرد ۶ماهه سال جاری واحد ارتباط با مشتریان تصریح نمود: تماس هایی که طی ۶ ماه سال جاری توسط واحد ارتباط با مشتریان ثبت شده است نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۳.۵ درصد رشد داشته و باعث کاهش مراجعه مشتریان به شعب شده است.
وی افزود: میانگین زمان انتظار مشتری جهت مکالمه با کارشناسان۰۰:۰۱:۱۰ و میانگین زمان انتظار مشتریان جهت بررسی کارشناسی و ارائه پاسخ ۰۰:۱۹:۰۴ محاسبه شده است.
کرمی اظهار داشت: این مرکز با بهره گیری از امکانات گوناگون نرم افزاری، سخت افزاری و با بهره جستن از درگاه ها و کانال های مختلف ارتباطی از جمله شماره تلفن ۴۲۸۳۰-۰۲۱ (با قابلیت دریافت نمابر و صندوق صوتی)، پیامک ۸۶۷۷۷-۰۲۱، آدرس ایمیل crm@kosarfci.ir و وب سایت موسسه زمینه برقراری ارتباطی دوسویه میان موسسه و مشتریان، سهامداران و سایر ذینفعان را فراهم ساخته است.