جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی که همراه با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان کردستان سفر کرده است، از پروژه در دست احداث درمانگاه تأمین اجتماعی بانه بازدید کرد. به گزارش پایگاه خبری جامع خبربه نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکترسیدتقی نوربخش از قسمت های مختلف این مرکز […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی که همراه با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان کردستان سفر کرده است، از پروژه در دست احداث درمانگاه تأمین اجتماعی بانه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبربه نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکترسیدتقی نوربخش از قسمت های مختلف این مرکز درمانی در دست احداث بازدید کرد و به ارزیابی روند اجرای این پروژه پرداخت.

دکتر نوربخش بر لزوم تسریع در احداث و تجهیز این مرکز درمانی تأکید کرد.

درمانگاه عمومی تامین اجتماعی شهرستان بانه در ٣ طبقه و در ٢ هزار و ١٧٨ مترمربع زیربنا احداث می شود و شامل بخش های ویزیت، دندانپزشکی، مامایی، آزمایشگاه، اورژانس و داروخانه است.

بیش از ٩ هزار نفر بیمه شده اصلی و بیش از ١۴ هزار نفر بیمه شده تبعی و در مجموع ٢٣ هزار و ٩٩٢ نفر بیمه شده در شهرستان بانه تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.