جامع خبر(جامع نیوز):پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای هفتم دی­ماه ۱۳۹۶ برگزار می­شود. به جرات می توان گفت صنعت ICTو رایانه کشور از مدیران به­روز، باهوش و آینده­نگری بهره­مند است که می توانند آینده بهتری را برای این صنعت مهم، رقم بزنند و این موضوع، با بررسی وضعیت امروز این صنعت […]

جامع خبر(جامع نیوز):پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای هفتم دی­ماه ۱۳۹۶ برگزار می­شود. به جرات می توان گفت صنعت ICTو رایانه کشور از مدیران به­روز، باهوش و آینده­نگری بهره­مند است که می توانند آینده بهتری را برای این صنعت مهم، رقم بزنند و این موضوع، با بررسی وضعیت امروز این صنعت در کشور (در مقایسه با بسیاری از دیگر صنایع) به خوبی عیان می­گردد.

به گزارش جامع خبر، محمد علی یوسفی‌­زاده مدیر عامل شرکت آسیاتک که از موفق ترین مدیران صنعت ICT کشور است، در گفتگویی با خبرنگار ما، یکی از اهداف اصلی خود از شرکت در این انتخابات و کاندیدا شدن را توسعه فضای کسب و کار برای استارت آپ ها عنوان کرد.

وی با اشاره به رشد و تاثیر جهانی این صنعت، تصمیمات مدیران صنعت ICT را بر اساس منافع ملی، حفظ حقوق سهامداران، کارکنان و مردم دانست و تاثیر همگرایی در راستای افزایش ضریب قدرت، نفوذ و سهم بازار را امری اجتناب ناپذیر دانست.

یوسفی زاده با تشریح اقدامات و برنامه­های خود، نزدیک ترشدن صنایع نوپا و استارت­آپ­ها در حوزه آی­تی به فضای مناسب در کسب­ و کارهای فعلی را از مهم­ترین این اهداف برشمرد.

مدیرعامل آسیاتک تقویت نیروی انسانی متخصص را به همراه توسعه و قابل استفاده کردن کلان ابزارها بر اساس چهار پایه اصلی نظام صنفی در روابط با حاکمیت را از دیگر اهدافی دانست که در این فرایند مبتنی و با تعریف قوانین جدید نظام صنفی رایانه ای صورت می­پذیرد.

وی در پایان تاکید کرد: در نتیجه این فرآیند، توسعه کلانی در این حوزه روی خواهد داد که بدون شک اثرات مثبت این توسعه، بر تمامی سطوح کشور، بهبود کمی و کیفی کسب و کار و ارتقای کیفیت زندگی مردم عزیز میهنمان خواهد بود.