جامع خبر(جامع نیوز) : شعبه شریعتی بانک پارسیان در شهرستان بابل با حضور رئیس شورای شهرستان، فعالین اقتصادی و سرمایه گذاران شهرستان و همچنین مدیر امور شعب، مدیر برنامه ریزی و توسعه بازار و مدیر پشتیبانی بانک پارسیان در روز پنج شنبه ۷ دی ماه سال ۹۶ افتتاح شد. به گزارش جامع خبر به نقل […]

جامع خبر(جامع نیوز) : شعبه شریعتی بانک پارسیان در شهرستان بابل با حضور رئیس شورای شهرستان، فعالین اقتصادی و سرمایه گذاران شهرستان و همچنین مدیر امور شعب، مدیر برنامه ریزی و توسعه بازار و مدیر پشتیبانی بانک پارسیان در روز پنج شنبه ۷ دی ماه سال ۹۶ افتتاح شد.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، رئیس شورای شهرستان بابل در آیین گشایش این شعبه گفت: گشایش دومین شعبه بانک پارسیان در این شهرستان، نشان دهنده ظرفیت بالای اقتصادی این منطقه می باشد.
خانم مهندس فیروزپور اظهار داشت: بانک پارسیان خدمات بسیار خوبی در حوزه اقتصادی به تولیدکنندگان و مردم شهرستان ارائه می کند و در این خصوص عملکرد بسیار خوبی دارد و جزء بهترین بانک های خصوصی کشور می باشد.
رئیس شورای اسلامی شهرستان بابل با اشاره به تعداد قریب ۵ هزار شاغل در بانک پارسیان و اشتغالزایی این بانک،خاطرنشان کرد: من به نیابت از همه مردم شهرستان بابل از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک پارسیان تقدیر و تشکر می کنم.
در ادامه دکتر پارسافرد، مدیر برنامه ریزی و توسعه بازار بانک پارسیان با اشاره به حضور بانک پارسیان در بیش از ۳۰۰ منطقه کشور برای ایجاد ارزش افزوده برای فعالین اقتصادی خاطر نشان کرد: به قطع یقین حضور بانک پارسیان در خیابان شریعتی بابل هم مصداق همین موضوع است.
پارسا فرد با بیان اینکه زنجیره خدمات بانک پارسیان کامل ترین زنجیره خدمات در حوزه مالی و بانکی در کشور است، افزود: اگر بخواهم به وجوه تمایز خدمات بانک و نمونه های آن اشاره کنم می توان به تسهیلاتی که بانک به پذیرندگان دستگاه های کارتخوان می دهد، اشاره کرد.
پارسافر، خاطر نشان کرد: مشتریانی که از دستگاه های بانک پارسیان استفاده می کنند و منابع آنها در حساب های بانک پارسیان رسوب دارد، این پذیرندگان می توانند از تسهیلات بانک پارسیان با نرخ ۱۸ درصد استفاده کنند.
وی افزود: مشتریان خوش حسابی که تسهیلات یکجای خود را زودتر از موعد و تسهیلات تدریجی را دقیقا در زمان بازپرداخت خود پرداخت کنند، مشمول تخفیف می شوند.
.
خلیل پور مدیر امور شعب بانک پارسیان نیز در آیین گشایش این شعبه گفت: بانک پارسیان به عنوان بانکی مشتری مدار و خوشنام در صنعت بانکداری توانسته است به عنوان یک سوپر مارکت مالی، انواع خدمات بانکی نوین را به مردم و فعالین اقتصای ارایه و برای روتق تولید و کسب و کار کشور نقش موثری ایفا کند.