جامع خبر(جامع نیوز):ایسوس برند نخست نمایشگر در جهان جدید ترین مدل مانیتور سری Designo را با نام Designo Curve MX32VQ معرفی کرد. این نمایشگر دارای صفحه نمایش ۳۱ اینچی با پنل IPS ، رزولوشن WQHD (2560 x 1440)، بدون قاب، با انحنای ۱۸۰۰ R و تکنولوژی صوتی قدرتمند توسعه یافته ی Harman Kardon را معرفی […]

جامع خبر(جامع نیوز):ایسوس برند نخست نمایشگر در جهان جدید ترین مدل مانیتور سری Designo را با نام Designo Curve MX32VQ معرفی کرد. این نمایشگر دارای صفحه نمایش ۳۱ اینچی با پنل IPS ، رزولوشن WQHD (2560 x 1440)، بدون قاب، با انحنای ۱۸۰۰ R و تکنولوژی صوتی قدرتمند توسعه یافته ی Harman Kardon را معرفی کرد. این محصول دارای یک پایه نورپردازی Halo است که با فناوری سفارشی سازی و همگام سازی نور با خروجی صوتی و جلوه های نور سازگار است که توسط یک رابط بصری کنترل می شود.

تعریفی جدید از طراحی مدرن

به لطف پنل منحنی ۱۸۰۰R بدون قاب در Designo Curve MX32VQ ، دید گسترده تری را ایجادکرده و صفحه نمایش آن بزرگتر و جذاب تر از صفحه نمایش های تختی با ابعاد یکسان به نظر می رسد. انحنای آن زاویه ی دید خوبی را در هر نقطه برای کاربر فراهم می کند، باعث کاهش انعکاس نور محیط و ارائه یک تجربه دید راحت تر می شود. با رزولوشن WQHD (2560 x 1440)، مانیتور منحنی Designo MX32VQ دارای ۷۷% پیکسل بیشتر به نسبت مانیتورهای Full HD است که به همین علت تصاویری دقیق و با کیفیت تر را به نمایش در می آورد.

نورپردازی Halo، یک تجربه ی لذت بخش

یک پایه نورپردازی Halo در Curve Designo MX32VQ فضایی آرامش بخش را فراهم می کند و نورهای مختلفی را ارائه می دهد. فناوری همگام سازی با ریتم نیز اجازه می دهد تا چراغ ها و خروجی های صوتی توسط یک رابط بصری هماهنگ شوند. این موضوع تنظیمات جلوه های نور و میزان بلندگو ها را نیز آسان تر می کند.

فناوری صوتی قدرتمند و توسعه یافته با Harman Kardon

Designo Curve MX32VQ برای لذت هرچه بیشتر از محتوای چند رسانه ای طراحی شده و با کیفیت صدایی عالی، بلندگوهای قدرتمند W8 و فناوری SonicMaster توسعه یافته با Harman Kardon، مانند رهبر ارکستر خانگی شما عمل می کند.

تکنولوژی مراقبت از چشم ASUS

Designo Curve MX32VQ دارای تکنولوژی ASUS Eye Care یا تکنولوژی مراقبت از چشم است. این محصول دارای تکنولوژی Toll Free-Free و Ultra Low Blue Light برای کاهش فشار به چشم و حفاظت چشم در برابر نور آبی است که توسط TÜV Rheinland تایید شده است. تکنولوژی کاهش نور آّبی دارای چهار فیلتر مختلف است که کاربران می توانند از طریق منوی صفحه نمایش میزان نور آبی را در این محصول کنترل کنند. تکنولوژی کاهش نور آّبی با کاهش سو سو زدن، راحتی بیشتری را برای کاربران فراهم می کند و تجربه ی بهتری از نمایش را ارائه می دهد.